W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. WSP L04 0+000 do 0+350; 3+800 do 4+000.
- Odhumusowanie, km. 19+500 do 19+700; 19+860 do 20+000.
- Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG3 0+170 do 0+250; 0+250 do 0+370; 2+105 do 2+180; 5+920 do 5+935; 10+730 do 10+800; 12+690 do 12+880.
- Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. 16+770 do 17+030; 21+750 do 21+830.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 2+650 do 2+970.
- Wykop, km. 3+000 do 3+400; 4+390 do 5+120; 8+925 do 9+350; 9+830 do 9+870; DW651; WD33.
- Nasyp, km. 8+200 do 8+600; 10+100 do 10+300; 18+650 do 18+860.
- Wykonanie nasypu, km. 5+120 do 5+320 L i P; DG2 0+020 do 0+160; DG2 0+210 do 0+360.
- Rozbiórka nawierzchni DK8 0+030 do 0+500 (ul. Pułaskiego); DW651.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Roboty zbrojarskie ramy – jezdnia lewa.
- WS-2 – Wbudowanie betonu fundamentu na podporze P3 jezdnia lewa.
- WS-4 – Roboty zbrojarskie fundamentów na podporze P1.
- WS-4 – Wymiana gruntu pod fundamentem na podporze P2.
- WS-4 – Beton niekonstrukcyjny pod fundamentem w osi P2.
- WS-7 – Wbudowanie betonu podkładowego pod fundamenty w osi P1 i P3.
- PZDs-10 – Wymiana gruntu pod fundamentami w osi 1 i 2.
- PZDs-18 – Wymiana gruntu.
- PZDd-29 – Wymiana gruntu.
- PZDd-29 – Beton wyrównawczy podpora A nitka prawa.
- PZDd-29 – Zbrojenie fundamentu.
- PZDd-29 – Beton fundamentu nitka lewa.
- PZDd-29 – Odpompowanie wody z wykopów, oczyszczanie szalunków, czyszczenie stali zbrojeniowej oraz betonu wyrównawczego.
4. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera
- Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: PZDg-5A, WS-12, WS-30 – wewnętrzna weryfikacja.
- Projektem Wykonawczym – drogi – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – oświetlenie, zasilanie elektroenergetyczne – wewnętrzna weryfikacja.
- Projektem Wykonawczym – kanał technologiczny – wewnętrzna weryfikacja.
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag. Przekazanie opracowania do weryfikacji Inżyniera.
- Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem – przekazanie do weryfikacji Inżyniera.