S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 16/06/2020

08.06.2020 – 14.06.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. WSP L04 0+000 do 0+350; 3+800 do 4+000.
  • Odhumusowanie, km. 19+500 do 19+700; 19+860 do 20+000.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG3 0+170 do 0+250; 0+250 do 0+370; 2+105 do 2+180; 5+920 do 5+935; 10+730 do 10+800; 12+690 do 12+880.
  • Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. 16+770 do 17+030; 21+750 do 21+830.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 2+650 do 2+970.
  • Wykop, km. 3+000 do 3+400; 4+390 do 5+120; 8+925 do 9+350; 9+830 do 9+870; DW651; WD33.
  • Nasyp, km. 8+200 do 8+600; 10+100 do 10+300; 18+650 do 18+860.
  • Wykonanie nasypu, km. 5+120 do 5+320 L i P; DG2 0+020 do 0+160; DG2 0+210 do 0+360.
  • Rozbiórka nawierzchni DK8 0+030 do 0+500 (ul. Pułaskiego); DW651.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Roboty zbrojarskie ramy – jezdnia lewa.
  • WS-2 – Wbudowanie betonu fundamentu na podporze P3 jezdnia lewa.
  • WS-4 – Roboty zbrojarskie fundamentów na podporze P1.
  • WS-4 – Wymiana gruntu pod fundamentem na podporze P2.
  • WS-4 – Beton niekonstrukcyjny pod fundamentem w osi P2.
  • WS-7 – Wbudowanie betonu podkładowego pod fundamenty w osi P1 i P3.
  • PZDs-10 – Wymiana gruntu pod fundamentami w osi 1 i 2.
  • PZDs-18 – Wymiana gruntu.
  • PZDd-29 – Wymiana gruntu.
  • PZDd-29 – Beton wyrównawczy podpora A nitka prawa.
  • PZDd-29 – Zbrojenie fundamentu.
  • PZDd-29 – Beton fundamentu nitka lewa.
  • PZDd-29 – Odpompowanie wody z wykopów, oczyszczanie szalunków, czyszczenie stali zbrojeniowej oraz betonu wyrównawczego.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: PZDg-5A, WS-12, WS-30 – wewnętrzna weryfikacja.
  • Projektem Wykonawczym – drogi – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – oświetlenie, zasilanie elektroenergetyczne – wewnętrzna weryfikacja.
  • Projektem Wykonawczym – kanał technologiczny – wewnętrzna weryfikacja.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag. Przekazanie opracowania do weryfikacji Inżyniera.
  • Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem – przekazanie do weryfikacji Inżyniera.

 

 

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/