S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 15/12/2020

07.12.2020 – 13.12.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 do 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700, MOP Żubryn, od 8+660 do 8+720, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100, od 20+750 do 20+770, od 20+800 do 20+830, od 21+800 do 21+900, DG 20.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, od 14+025 do 14+160, MOP Budzisko W, L 01, DG 13, DG 101629B.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+900, DW 651.
  • Wykonanie geomateraca, km. DG 166504B 0+235 do 0+510, od 2+675 do 2+955.
  • Warstwa mrozoochronna gr.25 cm, km. od 8+920 do 9+370 JP, od 9+650 do 9+860 JP.
  • GWN, km. od 9+370 do 9+650 JP.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. od 8+920 do 9+860 JP.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. DG 101629B, MOP Budzisko Wschód ZB.
  • Rozbiórka nawierzchni, km. od 23+200 do 23+700.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Demontaż tymczasowej ścianki szczelnej.
  • WS-2 – Zasypka.
  • WS-2 – Montaż belek typu T.
  • WD-7 – Zbrojenie skrzydeł podpora P1.
  • WD-7 – Zbrojenie skrzydeł podpora P3.
  • WD-8 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P2.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi P2 JP i JL.
  • ED-9 – Beton fundamentu w osi P2 JL i JP.
  • ED-9 – Beton fundamentu w osi P1 JP.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi P1 JL.
  • PZDs-10 – Montaż konstrukcji stalowej SuperCor.
  • WS-15 – Korpus podpory P2 Segment 1.4.
  • WS-15 – Zbrojenie korpusu podpory P1 Segment 1.2, 1.4; P2 Segment 1.1.
  • WS-15 – Korpus podpory P1 Segment 1.2, 1.4; P2 Segment 1.2.
  • PZDs-16 – Zbrojenie ławy fundamentowej P2 JP.
  • PZDs-16 – Ława fundamentowa P1 JL.
  • PZDs-16 – Ława fundamentowa P2 JP.
  • PZDs-18 – Zbrojenie korpusów podpory P1 i P2.
  • PZDs-20 – Zbrojenie korpusu przyczółka P2 JL.
  • PZDs-20 – Korpus przyczółka P2 JL.
  • WS-24 – Beton skrzydła P2 L.
  • WD-25 – Beton filaru P2.
  • WD-25 – Zbrojenie skrzydła P3.
  • WD-25 – Beton skrzydła P3.
  • PZDd-26 – Beton fundamentu P2P.
  • PZDd-29 – Zasypka.
  • PZDs-31 – Zasypka.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Geokomórki wypełnione pospółką ZB 3, km. 1+300.
  • Humusowanie ZB 3, km. 1+300.
  • Wykop ZB 16, km. 6+850.
  • Niecka ZB 16, km. 6+850.
  • Piasek warstwa wyrównawcza ZB 19, km. 8+700.
  • Wykop ZB 37, km. 16+050.

    Kolizje elektroenergetyczne:

  • 23SN – Przełączenie kolizji, km. 17+100.
  • 43nN – Przełączenie kolizji, km. 23+500.
  • 45nN – Przełączenie kolizji, km. 23+200.
  • 47nN – Przełączenie kolizji, km. 23+800.
  • 49nN – Przełączenie kolizji, km. 24+000.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Kartami Nadzoru Autorskiego.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/