S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 07/07/2020

29.06.2020 – 05.07.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 14+800 do 15+200.
  • Odhumusowanie, km. 21+100 do 21+160; 21+350 do 21+750; 22+400 do 22+600.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG3 0+170 do 0+250; 1+420 do 1+509; 2+105 do 2+180; 5+920 do 5+935; 10+730 do 10+800; 19+600 do 19+810.
  • Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. 16+770 do 17+030.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 2+650 do 2+970; 5+750 do 5+880; 8+680 do 8+725; 8+745 do 8+760.
  • Wykop, km. 1+680 do 2+100; 3+000 do 3+400; 4+390 do 5+120; 5+950 do 6+375; 6+490 do 6+680; 8+925 do 9+350; 9+830 do 9+870; 20+575 do 20+700; WD33.
  • Nasyp, km. 0+800 do 1+060; 4+000 do 4+390; 6+790 do 7+090; DG 3 0+335 do 0+405; 7+980 do 8+140; 8+200 do 8+600; 10+100 do 10+300; 20+470 do 20+575.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 2 jezdnia prawa.
  • WS-1 – Betonowanie fundamentu oś 2 jezdnia prawa.
  • WS-1 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 1 jezdnia prawa.
  • WS-1 – Betonowanie fundamentu oś 1 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie fundament oś 2 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Betonowanie fundamentu oś 2 jezdnia prawa.
  • WS-4 – Roboty zbrojarskie ścian oś A segment 1.2.
  • WS-4 – Betonowanie fundamentu w osi A i B – segment 1.1 i 1.2.
  • WS-7 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 1.
  • WS-7 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 3.
  • PZDd-29 – Zbrojenie ścian.
  • PZDd-29 – Deskowanie ścianek segment 2 x 1.2.
  • PZDd-29 – Beton ścianek segment 2 x 1.2.
  • PZDd-29 – Beton fundamentu segment 1.1.; 1.2 oś B, nitka prawa.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – branża drogowa: korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad obiektami: PZDg-5A – wewnętrzna weryfikacja. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – Wewnętrzna weryfikacja projektu zasilania oraz kanału technologicznego. Przekazanie do weryfikacji po uwagach Inżyniera. Korekta przebudów sieci nN i Sn po uwagach Inżyniera wraz przekazaniem do weryfikacji.
  • Projektem Wykonawczym – Korekta projektu budynków na MOP po uwagach Inżyniera – wewnętrzna weryfikacja.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Analiza uwag Inżyniera do projektu SOR oraz KSZR.
  • Analiza uwag Inżyniera do Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
  • Przygotowaniem wniosku o zmienną decyzję ZRID.

 

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/