W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. od 0+800-1+060 do 4+000-4+390, od 6+790 do 7+090, od DG3 0+335 do 0+405, od 7+980 – do 8+140, od 8+200 do 8+600, od 10+100 do 10+300, od 17+010 do 17+100, od 20+470 do 20+575.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od DG 3 0+170 do 0+250, od 1+420 do 1+509, od 2+105 do 2+180, od 5+920 do 5+935, od 6+370 do 6+490, od 10+730 do 10+800, od 12+690 do 12+880, od 22+280 do 22+350.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km od 2+650 do 2+970, od 5+750 do 5+880, od 8+680 do 8+725, od 8+745 do 8+760.
- Wykop, km od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+375, od 6+490 do 6+680, od 8+925 do 9350, od 9+830 do 9+870, od 20+575 do 20+700.
- Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km od 15+200 do 15+400.
- Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km od 16+770 do 17+030.
- Odhumusowanie, km od 22+400 do 22+750, od 23+300 do 23+400.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Betonowanie fundamentu oś 2 jezdnia lewa.
- WS-4 – Roboty zbrojarskie ścian oś B.
- WD-7 – Betonowanie fundamentu oś 1.
- WD-7 – Roboty zbrojarskie fundament w osi 3.
- WD-7 – Betonowanie fundamentu w osi 3.
- PZDd-29 – Zbrojenie ścian (korpusu).
- PZDd-29 – Betonowanie ścianek (korpusu).
- PZDd-29 – Izolacja cienka.
4. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – branża drogowa: korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Analiza uwag Audytu BRD. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
- Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad obiektami: PZDg-5A – wewnętrzna weryfikacja. Korektą opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów po uwagach do Inżyniera .
- Projektem Wykonawczym – korekta projektu melioracji po uwagach Inżyniera. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
- Projektem Wykonawczym – korekta projektu budynków na MOP po uwagach Inżyniera. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu SOR oraz KSZR .
- Analizą uwag Inżyniera do Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
- Projektem Budowlanym i wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.