S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 21/07/2020

06.07.2020 – 12.07.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. od 0+800-1+060 do 4+000-4+390, od  6+790 do 7+090, od DG3 0+335 do 0+405, od 7+980 – do 8+140, od 8+200 do 8+600, od 10+100 do 10+300, od 17+010 do 17+100, od 20+470 do 20+575.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od DG 3 0+170 do 0+250, od 1+420 do 1+509, od 2+105 do 2+180, od 5+920 do 5+935, od 6+370 do 6+490, od 10+730 do 10+800, od 12+690 do 12+880, od 22+280 do 22+350.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km od 2+650 do 2+970, od 5+750 do 5+880, od 8+680 do 8+725, od 8+745 do 8+760.
  • Wykop, km od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+375, od 6+490 do 6+680, od 8+925 do 9350, od 9+830 do 9+870, od 20+575 do 20+700.
  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km od 15+200 do 15+400.
  • Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km od 16+770 do 17+030.
  • Odhumusowanie, km od 22+400 do 22+750, od 23+300 do 23+400.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 – Betonowanie fundamentu oś 2 jezdnia lewa.
  • WS-4 – Roboty zbrojarskie ścian oś B.
  • WD-7 – Betonowanie fundamentu oś 1.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie fundament w osi 3.
  • WD-7 – Betonowanie fundamentu w osi 3.
  • PZDd-29 – Zbrojenie ścian (korpusu).
  • PZDd-29 – Betonowanie ścianek (korpusu).
  • PZDd-29 – Izolacja cienka.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – branża drogowa: korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Analiza uwag Audytu BRD. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
  •  Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad obiektami: PZDg-5A – wewnętrzna weryfikacja. Korektą opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów po uwagach do Inżyniera .
  • Projektem Wykonawczym – korekta projektu melioracji po uwagach Inżyniera. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
  • Projektem Wykonawczym – korekta projektu budynków na MOP po uwagach Inżyniera. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera .
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Analizą uwag Inżyniera do projektu SOR oraz KSZR .
  • Analizą uwag Inżyniera do Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
  • Projektem Budowlanym i wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/