W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100, od 20+750 do 20+770, od 20+800 do 20+830, DG 20.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, od 14+025 do 14+160, MOP Budzisko W, L 01 DG 20 0+755 do 0+810.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+900.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
- Ulepszone podłoże z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5, km. od 23+335 do 23+562, DW 651 od 0+220 do 0+280.
- Wykonanie geomateraca, km. od 5+750 do 5+880.
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej, km. od 23+220 do 23+460.
- Podbudowa pomocnicza gr. 17 cm, km. od 23+220 do 23+460.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe podpora P1.
- WS-1 – Beton płyt najazdowych podpora P2.
- WS-1 – Zbrojenie płyt najazdowych podpora P1.
- WS-2 – Betonowanie poprzecznicy w osi P3 jezdnia lewa.
- WS-4 – Beton podkładowy pod drenaż.
- WS-4 – Drenaż.
- WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P3.
- WD-8 – Roboty zbrojarskie skrzydeł oś P1.
- WD-8 – Beton korpusu w osi P3.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi P3.
- PZDs-10 – Izolacja cienka ścian.
- PZDs-10 – Zasypka.
- WS-11 – Beton podkładowy pod drenaż.
- WS-11 – Drenaż.
- WD-14 – Izolacja przyczółków.
- WS-15 – Zbrojenie ścian.
- WS-15 – Betonowanie ścian.
- PZDs-16 – Zbrojenie ław fundamentowych.
- PZDs-16 – Betonowanie ławy fundamentowej P1 JP.
- WD-16A – Betonowanie słupów podpory P2.
- PZDs-18 – Zbrojenie ław fundamentowych.
- PZDs-18 -Betonowanie fundamentu 1,2 podpora P2.
- PZDs-20 – Zbrojenie przyczółków P1 i P2.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu P1P.
- WS-24 – Zbrojenie skrzydeł P2.
- WS-24 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P2P.
- WS-24 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P2L.
- WD-25 – Zbrojenie skrzydeł P1.
- WD-25 – Beton skrzydeł P1.
- WD-25 – Zbrojenie filarów P2.
- WD-25 – Zbrojenie skrzydeł P3.
- PZDd-26 – Betonowanie fundamentu P2L.
- PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P1L.
- PZDd-26 – Beton fundamentu P1L.
- WS-28 – Betonowanie fundamentu P1L.
- WS-28 – Zbrojenie fundamentu P2L.
- WS-28 – Zbrojenie fundamentu P1P.
- PZDd-29 – Zasypka.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Odhumusowanie ZB 5, km. 2+500.
- Wykop ZB 5, km. 2+500.
- Piasek warstwa wyrównawcza ZB 7.1, km. 3+750.
- Geowłóknina ZB 7.1, km. 3+750.
- Geokomórki ZB 7.1, km. 3+750.
- Humusowanie ZB 7.1, km. 3+750.
- Umocnienie wlotu i wylotu ZB 7.1, km. 3+750.
- Niecka osadcza ZB 7.1, km. 3+750.
Kolizje teletechniczne:
- Kolizja Exatel 19 – Wykonanie kanału bez przełączenia – MOP Budzisko.
Przepusty:
- Przepusty drogowe, km. 17+150.
Kolizje elektroenergetyczne:
- 10nN – Przełączenie kolizji, km. 7+100.
- 11SN – Przełączenie kolizji, km. 9+170.
- 14nN – Przełączenie kolizji, km. 12+200.
- 15SN – Przełączenie kolizji, km. 13+000.
- 16nN – Przełączenie kolizji, km. 13+650.
- 20nN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 16+300.
- 21SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 16+300.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Kartami Nadzoru Autorskiego.