S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 12/05/2020

04.05.2020 – 10.05.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2.  Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 0+700 do 1+400; 3+400 do 3+500; 4+700 do 5+000; DG 0+000 do 0+070; DG2 0+170 do 0+430.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. 0+000 do 0+150; 19+400 do 19+700; DJ16 0+000 do 0+300.
  • Zdjęcie warstwy humusu TG, km. 8+160 do 8+550; 12+600 do 13+100.
  • Wywózka pozostałych karp po wycince drzew, km. 0+300 do 5+200; 14+000 do 16+000; 16+770 do 17+030.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. 7+070 do 7+090; 16+770 do 17+030; 21+140 do 21+153; 21+175 do 21+195.
  • Wymiana gruntów słabonośnych pod wodą, km. 10+880 do 10+915; 10+735 do 10+800; 18+860 do 18+905; 18+933 do 18+960; 21+750 do 21+835.
  • Wykonano stabilizację na drogach technologicznych, km. Objazd WS-2; WS-4; WD-7.
  • Wykonano podbudowę z kruszywa na drodze technologicznej, km. Objazd WS-2.
  • Wykonano nawierzchnię dla potrzeb objazdu budowanych obiektów, km. Objazd WS-4; WD-7.
  • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod drogi technologiczne, km. 8+160 do 8+650.
  • Profilowanie podłoża pod drogi technologiczne, km. DG12.
  • Wykop pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+900.
  • Nasyp pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+900.
  • Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – MOP Budzisko.

3.  Roboty mostowe:

  • WS-1 – Rozpoczęcie robót związanych  z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi.
  • WS-1 – Wykop pod fundament oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
  • WS-1 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
  • WS-2 – Wykop pod fundament w osi 1 – jezdnia lewa i prawa.
  • WS-2 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 – jezdnia lewa i prawa.

4.  Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – przebudowy sieci wodociągowych, kolizje: W-2, W-16, W-17 (Zeszyt 7). Prace nad sieciami wod.-kan. na MOP – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Przekazanie Zeszytu  1, Zeszytu 3 oraz Zeszytu 7  do weryfikacji Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym budynków na MOP Budzisko. Dobór wyposażenia budynku. Wewnętrzna weryfikacja.
  • Projektem Wykonawczym – drogi: przekroje normalne, plan sytuacyjny, przekroje podłużne, przekroje poprzeczne. Obróbka planu sytuacyjnego – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera Projektu konstrukcji nawierzchni po uwagach. Przekazanie Tomu 2 (branża drogowa) do weryfikacji Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – plan zagospodarowania MOP Żubryn oraz MOP Budzisko. Projekty sieci na MOP – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera projektu sieci wodociągowej na MOP.
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: ED-3, ED-9, PZDd-16, WS-22, WS-24,  WS-28, WD-32 – wewnętrzna weryfikacja. Prace nad projektem przepustów – wewnętrzna weryfikacja i przekazanie do weryfikacji Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów do weryfikacji Inżyniera po uwagach.
  • Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – kanalizacja deszczowa i zbiorniki – Projekt zbiorników – weryfikacja wewnętrzna. Wykonanie profili kanalizacji deszczowej. Opracowanie kart szczegółów. Wewnętrzna weryfikacja KD.
  • Inwentaryzacjami przyrodniczymi. Prace nad Raportem Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
  • Przekazaniem do weryfikacji Inżyniera Projektu Wykonawczego nasadzeń zieleni oraz projektu ekranów.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag.
  • Korektą materiałów do Audytu BRD po uwagach – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji po uwagach Inżyniera.
  • Przygotowaniem materiałów na naradę koordynacyjną po korektach rozwiązań sieciowych (m.in. wynikających z uwag Inżyniera do dokumentacji).
  • Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem.
  • Przygotowaniem materiałów do opinii w trybie ZRID.
  • Zamiennymi operatami wodnoprawnymi.

 

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/