W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 0+700 do 1+400; 3+400 do 3+500; 4+700 do 5+000; DG 0+000 do 0+070; DG2 0+170 do 0+430.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. 0+000 do 0+150; 19+400 do 19+700; DJ16 0+000 do 0+300.
- Zdjęcie warstwy humusu TG, km. 8+160 do 8+550; 12+600 do 13+100.
- Wywózka pozostałych karp po wycince drzew, km. 0+300 do 5+200; 14+000 do 16+000; 16+770 do 17+030.
- Wymiana gruntów słabonośnych, km. 7+070 do 7+090; 16+770 do 17+030; 21+140 do 21+153; 21+175 do 21+195.
- Wymiana gruntów słabonośnych pod wodą, km. 10+880 do 10+915; 10+735 do 10+800; 18+860 do 18+905; 18+933 do 18+960; 21+750 do 21+835.
- Wykonano stabilizację na drogach technologicznych, km. Objazd WS-2; WS-4; WD-7.
- Wykonano podbudowę z kruszywa na drodze technologicznej, km. Objazd WS-2.
- Wykonano nawierzchnię dla potrzeb objazdu budowanych obiektów, km. Objazd WS-4; WD-7.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod drogi technologiczne, km. 8+160 do 8+650.
- Profilowanie podłoża pod drogi technologiczne, km. DG12.
- Wykop pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+900.
- Nasyp pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+900.
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – MOP Budzisko.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Rozpoczęcie robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi.
- WS-1 – Wykop pod fundament oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
- WS-1 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
- WS-2 – Wykop pod fundament w osi 1 – jezdnia lewa i prawa.
- WS-2 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 – jezdnia lewa i prawa.
4. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – przebudowy sieci wodociągowych, kolizje: W-2, W-16, W-17 (Zeszyt 7). Prace nad sieciami wod.-kan. na MOP – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Przekazanie Zeszytu 1, Zeszytu 3 oraz Zeszytu 7 do weryfikacji Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym budynków na MOP Budzisko. Dobór wyposażenia budynku. Wewnętrzna weryfikacja.
- Projektem Wykonawczym – drogi: przekroje normalne, plan sytuacyjny, przekroje podłużne, przekroje poprzeczne. Obróbka planu sytuacyjnego – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera Projektu konstrukcji nawierzchni po uwagach. Przekazanie Tomu 2 (branża drogowa) do weryfikacji Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – plan zagospodarowania MOP Żubryn oraz MOP Budzisko. Projekty sieci na MOP – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera projektu sieci wodociągowej na MOP.
- Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: ED-3, ED-9, PZDd-16, WS-22, WS-24, WS-28, WD-32 – wewnętrzna weryfikacja. Prace nad projektem przepustów – wewnętrzna weryfikacja i przekazanie do weryfikacji Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów do weryfikacji Inżyniera po uwagach.
- Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn po uwagach Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – kanalizacja deszczowa i zbiorniki – Projekt zbiorników – weryfikacja wewnętrzna. Wykonanie profili kanalizacji deszczowej. Opracowanie kart szczegółów. Wewnętrzna weryfikacja KD.
- Inwentaryzacjami przyrodniczymi. Prace nad Raportem Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
- Przekazaniem do weryfikacji Inżyniera Projektu Wykonawczego nasadzeń zieleni oraz projektu ekranów.
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag.
- Korektą materiałów do Audytu BRD po uwagach – wewnętrzna weryfikacja. Przekazanie do weryfikacji po uwagach Inżyniera.
- Przygotowaniem materiałów na naradę koordynacyjną po korektach rozwiązań sieciowych (m.in. wynikających z uwag Inżyniera do dokumentacji).
- Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem.
- Przygotowaniem materiałów do opinii w trybie ZRID.
- Zamiennymi operatami wodnoprawnymi.