S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 19/05/2020

11.05.2020 – 17.05.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 2+000 do 2+105; 3+500 do 3+600; 4+600 do 4+750; 7+980 do 8+140.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. 4+500 do 4+600; DG 0+000 do 0+126; DJ16 0+300 do 0+600; DG16 0+000 do 0+430.
  • Zbiórka pozostałych karp po wycince drzew, km. 3+500 do 4+400; 14+500 do 16+000.
  • Zbiórka i zrębkowanie pozostałych gałęzi po wycince drzew, km. 22+500 do 24+000.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. 2+105 do 2+180; DG3 0+250 do 0+370; 6+680 do 6+740; 6+757 do 6+790; 8+360 do 8+460; 10+730 do 10+800; 10+800 do 10+915; 16+770 do 17+030; 21+750 do 21+835; Węzeł Szypliszki L4 w km. 17+340; 21+175 do 21+195.
  • Wykonanie warstw bitumicznych na drodze technologicznej – Objazd WS-2.
  • Profilowanie podłoża pod drogi technologiczne – DG12.
  • Wykop pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+450; 18+050 do 18+150.
  • Nasyp pod drogi technologiczne, km. 17+550 do 17+740; 17+875 do 18+025.
  • Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – MOP Budzisko.
  • Rozbiórka nawierzchni – DG102015B; DP1154B.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi.
  • WS-1 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
  • WS -1 – Rozpoczęcie robót zbrojarskich fundament oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
  • WS-2 – Rozpoczęcie robót zbrojarskich – podpora P1 jezdnia prawa.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: ED-3, ED-9, PZDd-16, WS-22, WS-24,  WS-28, WD-32 – wewnętrzna weryfikacja i wprowadzenie uwag.
  • Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – kanalizacja deszczowa i zbiorniki – Projekt zbiorników weryfikacja wewnętrzna.
  • Wykonanie profili kanalizacji deszczowej. Opracowanie kart szczegółów. Wewnętrzna weryfikacja KD.
  • Inwentaryzacjami przyrodniczymi. Prace nad Raportem Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag.
  • Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem.
  • Przygotowaniem materiałów na naradę koordynacyjną po korektach rozwiązań sieciowych (m.in. wynikających z uwag Inżyniera do dokumentacji).
  • Zamiennymi operatami wodnoprawnymi.
  • Przygotowaniem materiałów do opinii w trybie ZRID.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/