W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 2+000 do 2+105; 3+500 do 3+600; 4+600 do 4+750; 7+980 do 8+140.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. 4+500 do 4+600; DG 0+000 do 0+126; DJ16 0+300 do 0+600; DG16 0+000 do 0+430.
- Zbiórka pozostałych karp po wycince drzew, km. 3+500 do 4+400; 14+500 do 16+000.
- Zbiórka i zrębkowanie pozostałych gałęzi po wycince drzew, km. 22+500 do 24+000.
- Wymiana gruntów słabonośnych, km. 2+105 do 2+180; DG3 0+250 do 0+370; 6+680 do 6+740; 6+757 do 6+790; 8+360 do 8+460; 10+730 do 10+800; 10+800 do 10+915; 16+770 do 17+030; 21+750 do 21+835; Węzeł Szypliszki L4 w km. 17+340; 21+175 do 21+195.
- Wykonanie warstw bitumicznych na drodze technologicznej – Objazd WS-2.
- Profilowanie podłoża pod drogi technologiczne – DG12.
- Wykop pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+450; 18+050 do 18+150.
- Nasyp pod drogi technologiczne, km. 17+550 do 17+740; 17+875 do 18+025.
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej – MOP Budzisko.
- Rozbiórka nawierzchni – DG102015B; DP1154B.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi.
- WS-1 – Wbudowanie betonu niekonstrukcyjnego oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
- WS -1 – Rozpoczęcie robót zbrojarskich fundament oś 1 i oś 2 – jezdnia lewa wraz z fundamentem skrzydeł.
- WS-2 – Rozpoczęcie robót zbrojarskich – podpora P1 jezdnia prawa.
4. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: ED-3, ED-9, PZDd-16, WS-22, WS-24, WS-28, WD-32 – wewnętrzna weryfikacja i wprowadzenie uwag.
- Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn po uwagach Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – kanalizacja deszczowa i zbiorniki – Projekt zbiorników weryfikacja wewnętrzna.
- Wykonanie profili kanalizacji deszczowej. Opracowanie kart szczegółów. Wewnętrzna weryfikacja KD.
- Inwentaryzacjami przyrodniczymi. Prace nad Raportem Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag.
- Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem.
- Przygotowaniem materiałów na naradę koordynacyjną po korektach rozwiązań sieciowych (m.in. wynikających z uwag Inżyniera do dokumentacji).
- Zamiennymi operatami wodnoprawnymi.
- Przygotowaniem materiałów do opinii w trybie ZRID.