S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

poniedziałek 25/05/2020

18.05.2020 – 24.05.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 0+500 do 0+700; 1+900 do 2+000; 4+200 do 4+300; 4+300 do 4+500.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. 13+100 do 13+400; 21+150 do 21+300.
  • Zbiórka pozostałych karp po wycince drzew, km. 4+400 do 4+500; 8+300 do 13+000.
  • Zbiórka i zrębkowanie pozostałych gałęzi po wycince drzew, km. 23+000 do 24+157.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG 0+250 do 0+370; 6+680 do 6+740; 6+757 do 6+790; 8+360 do 8+460; 10+730 do 10+800; 10+800 do 10+915; 16+770 do 17+030; 21+750 do 21+835.
  • Profilowanie podłoża pod drogi technologiczne – DG16.
  • Wykonanie nasypu pod baypass – DW651.
  • Wykop pod drogi technologiczne, km. 17+150 do 17+450.
  • Nasyp pod drogi technologiczne, km. 17+550 do 17+740.
  • Kopanie rowu – DG16.
  • Wykopy, km 17+510 do 17+560; Węzeł Szypliszki L02.
  • Wykonanie nasypu, km. 17+562 do 17+712.
  • Rozbiórka piwnicy, km. 12+200.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi.
  • WS-1 – Wykonano kotwy K1 – faza II robót polegających na zabezpieczeniu wykopu pod fundamenty w osi 1 i osi 2.
  • WS -1 – Rozpoczęto roboty zbrojarskie fundamentu w osi 2 – jezdnia lewa.
  • WS-2 – Wykop pod fundament w osi P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
  • WS-2 – Wbudowanie chudego betonu na podporze P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
  • WS-2 – Kontynuacja robót zbrojarskich na podporze P1 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Wbudowanie betonu fundamentu na podporze P1 jezdnia prawa.
  • WS-4 – Wykop pod fundament w osi P1 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
  • WS-4 – Wykop pod fundament w osi P2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
  • PZDd-29 – Wykop pod fundament w osi A nitka lewa segm. 1.1 i 1.2.
  • PZDd-29 – Beton wyrównawczy pod fundament w osi A nitka lewa segm. 1.1 i 1.2.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera. Analiza uwag IK do przekazanych projektów.
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: ED-3, ED-9, WS-22, WS-24, WS-28, WD-32 – wewnętrzna weryfikacja i wprowadzenie uwag.
  • Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn po uwagach Inżyniera. Przekazanie materiałów do uzgodnień z PGE.
  • Inwentaryzacjami przyrodniczymi. Prace nad Raportem Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Projektem Wykonawczym – geotechnika tom 9.3 – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag.
  • Aktualizacją Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem.
  • Przygotowaniem materiałów na naradę koordynacyjną po korektach rozwiązań sieciowych (m.in. wynikających z uwag Inżyniera do dokumentacji). Przekazanie materiałów na Naradę Koordynacyjną.
  • Zamiennymi operatami wodnoprawnymi.
  • Przygotowaniem materiałów do opinii w trybie ZRID.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/