S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

poniedziałek 23/03/2020

16.03.2020 – 22.03.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Obsługa geodezyjna budowy
  • Nadzór archeologiczny
  • Nadzór przyrodniczy
  • Nadzór saperski
  • Usuwanie karczy i zwożenie gałęzi, km. 0+800 do 2+500; 8+000 do 16+000; 10+300 d0 10+800; 16+100 do 17+150
  • Rozbiórka budynków: km. 23+110 dz. 28/2; 23+515 dz. 26/4; 23+490 dz. 26/4; 23+970 dz.67/6; 23+830 dz. 67/6

2.  Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na łącznicy 3, DJ3,DG3, km.0+700 do 1+300, km. 5+900 do 6+400
  • Zdjęcie warstwy humusu na DJ4, km. 2+200 do 2+400
  • Zdjęcie warstwy humusu na pasie technologicznym str. prawa, km. 6+400 do 7+100
  • Zdjęcie warstwy humusu pod drogi technologiczne w śladzie dróg serwisowych, km. 16+100 do 17+150.

3. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – przebudowy sieci wodociągowych, kolizje: kolizji W4, W8, W13, W14 (Zeszyt 5, 6) – wewnętrzna weryfikacja. Prace nad pozostałymi kolizjami wod-kan. Analiza uwag Inżyniera do PW wod-kan. (Zeszyt 1 i 2) oraz PW kanalizacji sanitarnej.
  • Projektem Wykonawczym – melioracje: b.n.1, b.n.1.1, b.n.2, b.n.3, b.n.4, b.n.5, b.n.6, b.n.7, b.n.8.
  • Projektem Wykonawczym – melioracje: kolizja nr 17 i 18 – wewnętrzna weryfikacja. Analiza uwag Inżyniera do PW Zeszyt nr 9.
  • Projektem Wykonawczym budynków na MOP Budzisko.
  • Projektem Wykonawczym – drogi: przekroje normalne, plan sytuacyjny, przekroje podłużne, przekroje poprzeczne. Wewnętrzna weryfikacja – przekrojów podłużnych, normalnych. Obróbka planu sytuacyjnego.
  • Projektem Wykonawczym – plan zagospodarowania MOP Żubryn oraz MOP Budzisko. Wprowadzenie uwag wewnętrznej weryfikacji. Projekty sieci na MOP.
  • Projektem Wykonawczym – mosty: WS-4, WS-11, WS-12, WS-30. Prace projektowe nad pozostałymi obiektami. Prace nad projektem przepustów. Analiza uwag Inżyniera do PW obiektów WS-1, WS-2, WD-7, MS/PZDs-20. Przekazanie obiektów do zatwierdzenia po uwagach Inżyniera. Przekazanie obiektów WS-4, PZDs-10, WS-11, PZDd-29 do pierwszej weryfikacji.
  • Projektem Wykonawczym – kolizje tt i en – wewnętrzna weryfikacja kolizji nn i Sn (m.in. kolizja nr 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15,16, 20, 21, 24). Analiza uwag Inżyniera do PW WN. Przygotowanie odpowiedzi.
  • Projektem Wykonawczym – kanalizacja deszczowa i zbiorniki – analiza dociążenia zbiorników retencyjnych, modelowanie i obliczenia zbiorników. Wewnętrzna weryfikacja modeli obliczeniowych. Wykonanie profili kanalizacji deszczowej. Opracowanie kart szczegółów.
  • Inwentaryzacjami przyrodniczymi.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Projektem Wykonawczym – wzmocnienia. Naniesienie odcinków wzmocnień na plan sytuacyjny. Opis technologii wzmocnień – wewnętrzna weryfikacja, wniesienie uwag. Przekazanie do Inżyniera.
  • Kontynuacja badań dla wykonania odwiertów kontrolnych (obiekty, zbiorniki, drogi)” .

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/