W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
- Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 3+600 do 3+700, od 4+000 do 4+390, od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100, od 20+720 do 21+125, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+420 do 1+509, od 2+650 do 2+675, od 10+480 do 10+620, od 10+730 do 10+800, od 14+025 do 14+160, od 15+350 do 15+410, od 15+540 do 15+570, od 19+505 do 19+550, od 19+600 do 19+800, DJ 12.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, DW651, od 20+570 do 20+720, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955, od 10+620 do 10+640, od 10+660 do 10+735.
- Platforma pod kolumny przemieszczeniowe, km. od 14+160 do 14+260.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. od 19+150 do 19+400.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM 0/31,5, km. od 8+200 do 8+600.
- Roboty mostowe:
- WS-1 – Izolacja cienka.
- WS-1 – Roboty zbrojarskie ścianki oporowej.
- WS-1 – Betonowanie ściany oporowej.
- WS-1 – Zasypka ścian.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P2 jezdnia prawa.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P1 jezdnia prawa.
- WS-2 – Betonowanie poprzecznicy w osi P2 jezdnia prawa.
- WS-2 – Betonowanie cisów podłożyskowych w osi P1 i P3.
- ED-3 – Kolumny DSM.
- WS-4 – Montaż stalowej konstrukcji z blach falistych.
- WS-4 – Zasypka ścian.
- ED-9 – Pale CFA.
- PZDs-10 – Kolumny DSM.
- PZDs-10 – Wykop pod chudziak w osi B.
- WS-11 – Betonowanie fundamentu w osi B, segment 1.4.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
- WS-11 – Betonowanie ścian w osi A, segment 1.4.
- WS-11 – Betonowanie ścian w osi B, segment 1.5.
- WS-11 – Izolacja cienka fundamentów oś B.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
- WD-14 – Zbrojenie korpusu i filarów.
- WD-14 – Korpus P3 – beton.
- WD-14 – Beton słupów P2.
- WS-15 – Zbrojenie fundamentów.
- WS-15 – Beton fundamentów.
- WD-16A – Beton fundamentu P3.
- PZDs-18 – Zbrojenie fundamentów.
- PZDs-18 – Beton fundamentów.
- WS-24 – Warstwa wyrównawcza P2.
- WS-24 – Zbrojenie fundamentu P1, lewa nitka.
- WD-25 – Zbrojenie fundamentu P1.
- WD-25 – Betonowanie fundamentu P1.
- WD-25 – Zbrojenie fundamentu P3.
- WD-25 – Beton fundamentu P3.
- WD-33 – Zbrojenie poprzecznicy P2, I etap.
- WD-33 – Betonowanie skrzydeł P1, II etap.
- Roboty branżowe:
- Montaż kanalizacji deszczowej KD63, km. DJ8 0+800 – 0+915.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD18, km. 2+400.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD29, km. 3+550 – 3+700.
- Przykanaliki, km. 4+000 – 4+400.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD34, km. 4+200.
- Przykanaliki, km. 6+800 – 7+000.
- Montaż kolizji ORANGE 15, km. 7+080.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD57, km. 7+300.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD64, km. 7+900.
- Montaż przepustu PE-3 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 7+930.
- Montaż kolizji wodociągowej W10, km. 13+810.
- Układanie kanału Kolizja Mel 30, km. 18+700.
- Montaż kolizji ORANGE 13, km. 19+840.
- Układanie kanału Kolizja Mel 33, km. 20+000.
- Kolizja wodociągowa W14, km. 20+140.
- Układanie kanału Kolizja Mel 35, km. 20+950.
- Układanie kanału Kolizja Mel 37, km. 22+300.
- Montaż kolizji ORANGE 14, km. 23+270.
- Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu KSZR.
- Analizą uwag Inżyniera do PW zasilania. Wystąpiono o zgodę Zamawiającego dla umieszczenia kamer na słupach oświetleniowych.
- Analizą uwag Inżyniera do PSOR (przywrócenie kontroli granicznej).