W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
- Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L03 0+000 – 0+300, WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 3+600 do 3+700, od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 14+025 do 14+160, 15+540 do 15+570, od 15+870 do 15+900, od 15+900 do 15+962, od 15+992 do 16+020, od 19+060 do 19+230, od 19+505 do 19+550, od 19+600 do 19+800.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 14+160 do 14+260.
- GWN, km. od 6+770 do 7+050.
- Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko Wschód.
- Roboty mostowe:
- WS-1 – Drenaż zasypka (Rurka drenarska fi 50-150 z obsypaniem).
- WS-1 – Zasypka.
- WS-2 – Montaż łożysk.
- WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P2 jezdnia lewa.
- WS-2 – Betonowanie poprzecznicy w osi P2 jezdnia lewa.
- WD-8 – Betonowanie korpusu w osi P1.
- ED-9 – Wykop.
- ED-9 – Beton niekonstrukcyjny podpora P1, P2.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
- PZDs-10 – Betonowanie fundamentów w osi B.
- PZDs-10 – Zbrojenie fundamentów w osi B.
- PZDs-10 – Betonowanie fundamentów w osi A.
- WS-11 – Montaż konstrukcji SUPERCOR 16 NA.
- WS-15 – Beton fundamentu sekcja 1.1 i 1.3 Podpora P1.
- PZDd-16 – Pale CFA.
- PZDs-20 – Betonowanie ławy fundamentowej P1 NP.
- WS-21 – Betonowanie ław fundamentowych 1.1. i 1.2 Podpora P2.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P2L.
- WD-25 – Zbrojenie korpusu przyczółka P1.
- WD-25 – Zbrojenie korpusu przyczółka P3.
- WD-25 – Betonowanie korpusu przyczółka P1.
- WD-25 – Zasypka fundamentu P2 P3.
- WD-27 – Zbrojenie skrzydeł P1.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Wykop ZB 19, km. 8+700.
- Wymiana gruntu ZB 19, km. 8+700.
- Wykop ZB 20, km. 8+850.
- Zdjęcie humusu ZB 22.1, km. 10+500.
- Bentomata ZB R 35, km. 14+900.
- Warstwa dociążenia ZB R 35, km. 14+900.
- Azury dno ZB R 35, km. 14+900.
- Otwór Hydrostatyczny ZB R 35, km. 14+900.
- Azury skarpa ZB R 35, km. 14+900.
- Rampy zjazdowe ZB R 35, km. 14+900.
- Umocnienie wlotu i wylotu ZB 35, km. 14+900.
- Humusowanie ZB 35, km. 14+900.
- Niecka osadcza ZB 35, km. 14+900.
- Piasek warstwa wyrównawcza ZB 36, km. 15+300.
- Geowłóknina ZB 36, km. 15+300.
- Geokomórki ZB 36, km. 15+300.
Kanalizacja deszczowa:
- Przykanaliki kanalizacji deszczowej, km. 8+000-8+600.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-90, km. 11+400.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-91, km. DG101621B 0+200.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-91.1, km. DG101621B 0+250.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-96, km. 12+200.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-106, km. 13+600.
- Montaż kanalizacji deszczowej WkPA34/2-WkPa34/1, km. 14+800 DJ nr 10 0+450.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-121, km. 14+800.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-123, km. 14+900.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-126, km. 15+000.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-Swr2/1-Smel30-s3, km. 18+500 DG nr 12 0+500.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-153a, km. 20+100.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-160, km. 21+160.
- Montaż kanalizacji deszczowej Wku4/1-Su4/1, km. 21+350 DG nr 16 0+200.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-166, km. 21+900.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-168, km. 22+200 DJ nr 15.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-168.1, km. 22+200 DJ nr 15.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-169, km. 22+400.
Przepusty:
- Przepust PE-5 – roboty ziemne, km. 10+900.
- Przepust PE-7 – roboty ziemne, km. 13+610.
Melioracja:
- Układanie rurociągu Mel 4, km. 5+800.
- Układanie rurociągu Mel 33, km. 20+100.
Kolizje teletechniczne:
- Kolizja ORANGE 3 wraz z przełączeniem, km. 4+800.
- Kolizja ORANGE 14 – kontynuacja prac, km. 23+400.
Kolizje elektroenergetyczne:
- 3WN – Stawianie słupów, km. 1+000 – 1+300.
- 5anN – Przełączenie kolizji oraz posadowienia słupów, km. 2+420.
- 5bnN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 2+420.
- 7nN – Przełączenie kolizji, km. 5+490.
- 7nN – Przepompownia wody gm. Szypliszki – Przełączenie kolizji, km. 5+500.
- 8aSN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 6+748 – 7+085.
- 8bSN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 6+748 – 7+085.
- 8cnN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupa, km. 6+748 – 7+085.
- 22SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupa, km. 17+000.
- 24SN – Przewieszenie linii napowietrznej i posadowienie słupów, km. 17+200.
- 25SN – Przewieszenie linii napowietrznej i posadowienie słupów, km. 17+700.
- 26SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 17+700.
- 29nN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupa, km. 19+850.
- 28SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 20+403.
- 31SN – Wykonanie linii napowietrznej i posadowienie słupów oraz stacji transformatorowej, km. 20+403.
- 32nN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 20+403.
- Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu KSZR.
- Analizą uwag Inżyniera do PSOR (przywrócenie kontroli granicznej).
- Wyjaśnieniami dla Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w temacie wniosku o ZRID. Wyjaśnienia złożono 30.10.2020 r.
- Korektą PW dla obiektu PP-6.