S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 25/08/2020

17.08.2020 – 23.08.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 0+300 do 1+060, od 5+120 do 5+320, od 6+490 do 6+590, od 6+790 do 7+480, od 7+980 do 8+140, od 8+200 do 8+600, od 10+100 do 10+300, od 12+590 do 12+780, od 13+510 do 13+670, od 14+890 do 15+130, od 17+030 do 17+100, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. L01 MOP 0+529 do 0+620, od 1+420 do 1+509, od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 7+525 do 7+660, DJ8 0+080 do 0+100, DJ8 0+450 do 0+500, DJ8 0+880 do 0+940, od 9+430 do 9+620, od 10+730 do 10+800, od 14+600 do 14+670, od 14+810 do 14+865, od 14+877 do 14+900, od 15+140 do 15+230, od 15+240 do 15+275, od 16+640 do 16+770, 0d 19+600 do 19+800, od 20+115 do 20+280.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. od 2+650 do 2+970, od 5+750 do 5+880, od 10+660 do 10+735.
  • Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. od 16+770 do 17+030.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+375, od 8+925 do 9+350, od 9+830 do 9+870, od 12+200 do 12+590, 14+310 do 14+560, od 20+900 do 21+000, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480, DW 651.
  • Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 8+680 do 8+725, od 8+745 do 8+760.
  • Geodreny pionowe, km. od 16+770 do 17+030.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Betonowanie ustroju i skrzydeł jezdnia lewa.
  • WS-2 – Betonowanie korpusu w osi 1 jezdnia prawa.
  • WS-4 – Betonowanie ścian segment 1.2.1. i 1.2.3 oś A.
  • WS-4 – Betonowanie ścian segment 1.2.1 i 1.2.3 oś B.
  • WD-7 – Beton fundamentu w osi 2.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie korpus w osi 1.
  • WD-8 – Wykop pod fundament w osi 2.
  • WD-8 – Wykop pod fundament w osi 1.
  • WD-8 – Beton niekonstrukcyjny w osi 2.
  • WD-8 – Roboty zbrojarskie fundament w osi 2.
  • WS-11 – Roboty zbrojarskie fundament w osi A, segment 1.1.1., segment 1.2.2.
  • WS-11 – Beton fundamentu w osi A segment 1.1.2.
  • WS-11 – Beton fundamentu w osi A segment 1.2.2.
  • Ws-11 – Wykop pod fundament w osi B.
  • WD-14 – Fundament P1 + P3 – zbrojenie.
  • WD-14 – Fundament P1 – betonowanie.
  • WS-15 – Wykop pod fundamenty.
  • WS-15 – Wymiana gruntu.
  • WD-19 – Wykop fundament P2.
  • WD-19 – Wymiana pod fundament P2.
  • WD-19 – Fundament P1 – betonowanie.
  • WD-19 – Korpus P3 – zbrojenie.
  • WD-25 – Wykopy.
  • PZDd-26 – Wzmocnienie podłoża gruntowego – pale wiercone CFA.
  • WD-27 – Beton niekonstrukcyjny podpory.
  • WD-27 – Fundament P2 – betonowanie.
  • WD-27 – Filar P3 – zbrojenie.
  • WS-28 – Wykopy.
  • PZDd-29 – Montaż KS.
  • PZDs-31 – Betonowanie korpusów 2×1.1 = 3×1.2.
  • PZDs-31 – Izolacja cienka.
  • PZDs-31 – Zbrojenie korpusów.
  • WD-33 – Zbrojenie filarów P3.
  • WD-33 -Korpus P1 – zbrojenie.

4. Roboty branżowe:

  • Montaż kolizji wodociągowej W-4, km. 6+222.
  • Przepięcie kolizji wodociągowej W-5, km. 7+126.
  • Przepięcie kolizji wodociągowej W-7, km. 10+306.
  • Montaż kolizji wodociągowej W-8, km. 11+401.
  • Montaż kolizji wodociągowej W-9, km. 12+126,5.
  • Montaż kolizji kanalizacji sanitarnej KS1, km.17+150.
  • Przepusty PE-9 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 17+970.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – mosty – Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów po uwagach do Inżyniera.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Analizą uwag Inżyniera do projektu SOR. Przekazanie KSZR do zatwierdzenia Inżyniera.
  • Analiza uwag Inżyniera do Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko. Przekazanie do zatwierdzenia Inżyniera.
  • Wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.
  • Analizą uwag Inżyniera do Projektu Budowlanego. Przekazanie do zatwierdzenia Inżyniera kolejnej rewizji PB.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/