W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. 0+300 do 1+060, od 6+490 do 6+590, od 6+790 do 7+480, od 7+530 do 7+980, od 12+590 do 12+780, od 13+510 do 13+670, od 14+890 do 15+130, od 17+030 do 17+100, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+420 do 1+509, od 1+531 do 1+620, 0d 2+570 do 2+615, od 6+370 do 6+490, DJ8 0+450 do 0+500, DJ8 0+880 do 0+940, od 9+430 do 9+620, 10+480 do 10+620, od 10+730 do 10+800, od 14+025 do 14+160, od 14+810 do 14+865, od 14+877 do 14+900, od 15+350 do 15+410, od 16+640 do 16+770, 0d 19+600 do 19+800.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. od 2+650 do 2+970, od 5+750 do 5+880.
- Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. od 16+770 do 17+030.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+375, od 12+200 do 12+590, 14+310 do 14+560, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480, DW 651.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 8+680 do 8+725, od 8+745 do 8+760.
- Geodreny pionowe, km. od 16+770 do 17+030.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Roboty zbrojarskie ścian ramy jezdnia prawa.
- WS-2 – Betonowanie korpusu w osi 3 jezdnia prawa.
- WD-7 – Zasypka fundamentów w osi 1,2,3.
- WD-8 – Betonowanie fundamentu w osi 2.
- WD-8 – Beton niekonstrukcyjny pod fundament w osi 3.
- WS-11 – Beton niekonstrukcyjny pod fundament w osi B, na odcinku gdzie nie ma wymiany.
- WS-11 – Wykop pod fundament w osi B.
- WD-14 – Fundament P3 – betonowanie.
- WS-15 – Wymiana.
- PZDs-18 – Kolumny gruntowe DSM.
- WD-19 – Korpus P3 – betonowanie.
- WD-19 – Korpus P1 – zbrojenie.
- PZDd-26 – Wzmocnienie podłoża gruntowego – pale wiercone CFA.
- WD-27 – Filar P3 – betonowanie.
- WD-27 – Filar P2 – zbrojenie.
- WD-27 – Fundament P1 – zbrojenie.
- WD-27 – Fundament P1 – betonowanie.
- WD-27 – Izolacja cienka.
- PZDd-29 – Montaż KS.
- PZDs-31 – Zbrojenie korpusu.
- PZDs-31 – Betonowanie korpusów.
- WD-33 – Filar P2 – zbrojenie.
- WD-33 – Izolacja cienka.
4. Roboty branżowe:
- EXATEL – Kolizja 4 – przełączenie, km. 6+250.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-8, km. 11+401.
- EXATEL – Kolizja 8 – przełączenie, km. 11+420.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-9, km. 12+126,5.
- Montaż kolizji wodociągowej W-10, km. 13+694.
- Montaż kolizji wodociągowej W-11, km. 15+128.
- Przepust PE-9 – montaż, km. 17+970.
- Przepust PE-12 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 21+250.
- Przepięcie odcinka W73 – W71 w kolizji W-16, km. 22+708.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu SOR.
- Wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.