S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 06/10/2020

28.09.2020 – 04.10.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.
  1. Roboty drogowe:
  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 3+600 do 3+700, od 4+000 do 4+390, od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 12+590 do 12+780, od 13+510 do 13+670, od 14+890 do 15+130, od 16+640 do 17+100, od 20+875 do 21+125, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+420 do 1+509, od 2+440 do 2+495, od 2+650 do 2+675, DJ8 km. od 0+880 do 0+940, od 10+480 do 10+620, od 10+730 do 10+800, od 11+780 do 11+830, od 14+025 do 14+160, od 15+350 do 15+410, od 15+540 do 15+570, od 19+505 do 19+550, od 19+600 do 19+800, DJ 12.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, Węzeł Szypliszki Łącznica L03, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480.
  • Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955, od 5+750 do 5+880.
  • Platforma pod kolumny przemieszczeniowe, km. od 14+160 do 14+260.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. od 18+960 do 19+150.
  • GWN, km. od 5+120 do 5+320, od 8+200 do 8+600.
  1. Roboty mostowe:
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi 3 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Betonowanie korpusu w osi 3 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P1 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P3 jezdnia prawa.
  • WS-4 – Izolacja cienka.
  • WS-4 – Zasypka ścian.
  • WS-11 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.
  • WS-11 – Betonowanie fundamentu w osi B, segment 1.2 i 1.4.
  • WS-11 – Betonowanie ścian w osi A, segment 1.2 i 1.4.
  • PZDs-13 – Pale CFA.
  • WD-14 – Betonowanie korpusu przyczółka P1 etap 1.
  • WS-15 – Zbrojenie fundamentów.
  • WD-16A – Betonowanie ławy fundamentowej P2.
  • WD-16A – Betonowanie ławy fundamentowej P1.
  • WD-16A – Wykop podpora P3.
  • WD-16A – Chudziak podpora P3.
  • PZDs-18 – Zbrojenie fundamentów.
  • PZDs-18 – Betonowanie fundamentów.
  • WD-19 – Betonowanie skrzydeł przyczółka etap II.
  • WD-19 – Filary.
  • PZDs-20 – Kolumny DSM.
  • WS-24 – Wykop.
  • WS-24 – Warstwa wyrównawcza P1, P2.
  • WD-25 – Zbrojenie fundamentu P2.
  • WD-25 – Betonowanie fundamentu P2.
  • WD-27 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P1.
  • WD-27 – Betonowanie ścianki zaplecznej.
  • WD-27 – Zasypka fundamentu P4.
  • PZDd-29 – Zasypki.
  • WD-33 – Zbrojenie poprzecznicy P3, I etap.
  • WD-33 – Betonowanie poprzecznicy P3, I etap.
  1. Roboty branżowe:
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-63, km. DJ8 0+500 – 0+600.
  • Przepust PD-7 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 3+660.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-28, km. 3+700.
  • Montaż kolizji ORANGE 3, km. 4+780.
  • Układanie kanału kolizja Mel 9, km. 8+700.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD70 – kontynuacja, km. 8+800.
  • Układanie kanału kolizja Mel 10, km. 9+200 – 9+400 – 9+600.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD78 – kontynuacja, km. 10+300.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD79 – kontynuacja, km. 10+380.
  • Układanie kanału kolizja Mel 13, km. 11+400.
  • Układanie kanału kolizja Mel 15, km. 12+000 – 12+210.
  • Układanie kanału kolizja Mel 17, km. 12+800.
  • Montaż sieci W-10 – kontynuacja, km. 13+695.
  • Układanie kanału kolizja Mel, km. 14+900.
  • Układanie kanału kolizja Mel 22, km. 15+200 – 15+300.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-141 – kontynuacja, km. 17+900.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-142 – kontynuacja, km. 18+000.
  • Układanie kanału kolizja Mel 30, km. 18+550 – 18+760.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-145 – kontynuacja, km. 18+800.
  • Układanie kanału kolizja Mel 33, km. 19+900 – 20+100.
  • Montaż przykanalików, km. 21+400 – 21+700.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-164, km. 21+800.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-167, km. 22+150.
  1. Wykonawca pracował nad:
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Analizą uwag Inżyniera do projektu KSZR.
  • Analizą uwag Inżyniera do PW zasilania.
  • Analizą uwag Inżyniera do PW obiektu ED-3. Przekazanie do zatwierdzenia Inżyniera.
  • Analiza uwag Inżyniera do PSOR (przywrócenie kontroli granicznej).

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/