S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

poniedziałek 28/12/2020

01.12.2020 – 31.12.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:

1. Projekt Wykonawczy:

  • Projekty SOR – aktualizacja opracowań projektowych po uwagach Inżyniera.
  • Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.

2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:

  • W okresie sprawozdawczym nie składano nowych PTOR.

3. Projekt Budowlany

  • Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.

W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:

1. Roboty przygotowawcze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; WSP-L03 0+000 – 0+546; 0+000 – 1+060; 3+590 – 3+380; 7+100 – 7+480; 7+530 – 7+980; 10+470 – 10+630; 10+735 – 10+810; 11+700 – 11+950; 14+560 – 14+860; 14+880 – 15+220; 15+250 – 15+560; 16+640 – 17+100; 20+750 – 20+770; 20+800 – 20+830; 22+900 – 23+000; DG20.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. 14+025 – 14+160; DJ9 0+220 – 0+320; DJ9 0+320 – 0+590; DG13; MOP Budzisko W, L01; DG20.
  • Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 9+120 – 9+360; 12+200 – 12+590; 14+310 – 14+560; 18+960 – 19+020; 22+400 – 22+900; DW 651.
  • Ulepszone podłoże z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5, km. 9+220 – 9+370 JP; 9+650 – 9+860 JP; 10+940 – 11+080.
  • Warstwa mrozoochronna gr. 25 cm, km. 8+920 – 9+370 JP; 9+650 – 9+860 JP.
  • Wykonanie geomateraca, km. DG166504B 0+235 – 0+510; 2+675 – 2+955; 5+750 – 5+880; 14+160 – 14+260.
  • Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko Wschód, ZB R54; DG 101629B.
  • GWN, km. 9+370 – 9+650 JP.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 8+920 – 9+860 JP.
  • Rozbiórka nawierzchni, km. 23+700 – 24+157.
  • Rozbiórka nawierzchni dróg (frezowanie), km. 23+200 – 24+158 P; 23+200 – 23+550 L.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1

– Zasypka.

– Demontaż ścianki szczelnej – tymczasowej.

– Roboty zbrojarskie gzymsów.

  • WS-2

–  Izolacja.

–  Zasypka.

–  Montaż belek typu T JP.

–  Roboty zbrojarskie ustroju JP.

  • WD-7

– Roboty zbrojarskie skrzydeł w osi P1.

– Beton korpusu w osi P3.

– Beton skrzydeł w osi P1.

  • WD-8

– Beton skrzydeł w osi P1.

– Roboty zbrojarskie skrzydeł w osi P1.

– Zbrojenie poprzecznicy w osi P2.

– Betonowanie poprzecznicy w osi P2.

  • ED-9

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P3 JP.

– Beton fundamentów w osi P3 JP.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P3 JL.

– Beton fundamentów w osi P3 JL.

– Izolacja cienka fundamentów oś P3 JL, JP.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P1 JL, JP.

– Beton fundamentów w osi P1 JL, JP.

– Izolacja cienka fundamentów oś P1 JL, JP.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P2 JL, JP.

– Beton fundamentów w osi P2 JL, JP.

– Izolacja cienka fundamentów oś P2 JL, JP.

– Zasypka fundamentów.

– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3 JP.

  • PZDs-10

– Montaż konstrukcji SuperCor.

– Chudziak pod drenaż.

– Drenaż.

  • WS-15

– Korpus podpory P2 Segment, 1.4.

– Zbrojenie korpusu podpory P1 Segment 1.2 i 1.4, P2 Segment 1.1.

– Korpus podpory P1 Segment 1.2 i 1.4, P2 Segment 1.2.

  • PZDd-16

– Betonowanie fundamentów.

– Zbrojenie ław fundamentowych.

  • WD-17

– Betonowanie skrzydeł.

  • PZDs-18

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Betonowanie ław fundamentowych.

– Beton korpusu podpory P1 Segment 1.1, 1.3; P2 Segment 1.5.

– Zbrojenie korpusów podpory P1 i P2.

  • WD-19

– Montaż belek typu T.

  • PZDs-20

– Zbrojenie przyczółków P1 i P2.

– Beton przyczółków.

  • WS-21

– Betonowanie ścian.

  • WS-24

– Zbrojenie korpusu P1 P.

– Betonowanie korpusu P1 P.

– Betonowanie ścianki zaplecznej P2P.

– Zbrojenie skrzydła P2 L.

– Betonowanie skrzydła P2L.

  • WD-25

– Zbrojenie skrzydeł P3.

– Betonowanie skrzydeł P3.

– Betonowanie filarów P2.

  • PZDd-26

– Zbrojenie fundamentu P2 P.

– Betonowanie fundamentu P2 P.

  • WD-27

– Zbrojenie skrzydeł P4.

– Betonowanie skrzydeł P4.

  • WS-28

– Zbrojenie fundamentu P1, P2 JL i JP.

– Betonowanie fundamentu P1, P2 JL i JP.

– Betonowanie fundamentu P1P.

  • PZDd-29

– Zasypka konstrukcji.

  • PZDs-31

– Zasypka konstrukcji.

4. Roboty branżowe:

  • Kanalizacja deszczowa:

– KD-11 i PA-3, km. 1+230.

– KD-20 – Wylot ze zbiornika 5, km. 2+650.

– KD -21 – Wlot i wylot ze zbiornika 5.2, km. 2+600.

– Przykanaliki, km. 4+075 – 4+700.

– KD -49 – Wylot ze zbiornika 15, km. 5+950.

– KD-52

– KD-64, km. 7+500.

– KD-81, km. 10+400.

– KD-105, km. 6+800.

– KD-108, km. 13+800.

– KD-111, km. 13+900.

– KD-148, km. 19+500.

– KDu1 i KD-160, km. 21+200.

  • Kolizje wodociągowe:

– Przełączenie wodociągu W-10, km. 13+810.

  • Kolizje melioracyjne:

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 32, km. 19+600.

  •  Przepusty ekologiczne:

– Przepust PE-7, km. 13+609.

  • Zbiorniki:

– Umocnienie – ZB 3, km. 1+300.

– Wykop ZB 5.2, km. 2+600.

– Wykonanie umocnienia ZB R 18, km. 7+900.

– Wykonanie nasypu ZB 19, km. 8+700.

– Wykonanie wykopu ZB 37, km. 15+960.

 

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/