W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy
- Projekt Wykonawczy – branża mostowa. Przekazanie obiektu PP-6 do zatwierdzenia Inżyniera.
- Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych po uwagach Inżyniera.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – Tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych na drodze gminnej nr 4 (Gm. 131) – Obiekt WS-11.
- PTOR – Tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych na drodze gminnej 102015B – Obiekt WS-4.
3. Projekt Budowlany
- Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; WSP-L03 0+000 – 0+546; 0+000 – 1+060; 3+590 – 3+820; 6+490 – 7+480; 7+530 – 7+980; 8+590 – 8+720; 9+370 – 9+640; 10+100 – 10+300; 10+350 – 10+460; 10+460 – 10+620; 10+735 – 10+810; 11+690 – 11+950; 12+590 – 12+780; 13+500 – 13+670; 14+890 – 15+130; 16+560 – 17+100; 20+720 – 20+850; 22+920 – 23+000.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. 1+531 – 1+620; 14+025 – 14+160; 15+870 – 15+900; 15+900 – 15+962; 15+992 – 16+020; DG11 0+000 – 0+070; DJ9 0+060 – 0+100; DJ9 0+220 – 0+320; DJ9 0+320 – 0+570; 19+380 – 19+450; 19+505 – 19+550; Waga 2; DG20.
- Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 5+960 – 6+370; 8+925 – 9+350; 9+650 – 9+840; 9+860 – 10+100; 10+940 – 11+420; 12+210 – 12+590; 12+920 – 13+500; 18+960 – 19+010; 22+500 – 22+850; 23+280 – 23+480; DW 651.
- Wykonanie kolumn przemieszczeniowych CSC z głowicą żwirową, km. 2+800 – 2+955; 14+160 – 14+260.
- Warstwa ulepszonego podłoża, gr. stab. spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5, km. 8+920 – 9+360; 17+770 – 17+880; 18+040 – 18+100; 18+260 – 18+500.
- Warstwa mrozoochronna, km. 8+920 – 9+360; 17+770 – 17+880; 18+040 – 18+500.
- Wykonanie geomateraca, km. 8+680 – 8+720; 10+660 – 10+735.
- Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko W.
- GWN, km. 17+550 – 17+730; 17+770 – 18+040.
- Podbudowa pomocnicza gr 17 cm, km. 23+220 – 23+460.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
– Zasypka.
– Chudziak pod płyty najazdowe.
– Roboty zbrojarskie płyt najazdowych.
– Beton płyt przejściowych oś P1 i P2.
- WS-2
– Beton skrzydła w osi P3 jezdnia lewa.
– Roboty zbrojarskie skrzydła P1 jezdnia lewa.
– Beton skrzydła P1 jezdnia lewa.
– Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1, P3.
– Beton poprzecznicy w osi P1, P3.
- WS-4
– Beton podkładowy pod drenaż.
– Drenaż.
- WD-7
– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P1.
– Beton korpusu w osi P1.
– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
- WD-8
– Beton słupów w osi P2.
– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
– Beton korpusu w osi P3.
– Zbrojenie skrzydeł podpora P1.
- ED-9
– Wykop.
– Beton niekonstrukcyjny w osi P1.
– Skucie pali.
– Próbne obciążenie pali.
– Roboty zbrojarskie fundamentu w osi P3 jezdnia lewa.
– Beton fundamentu w osi P3.
- PZDs-10
– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
– Beton fundamentów w osi A.
– Roboty zbrojarskie ścian w osi A i B.
– Beton ścian w osi A i B.
– Izolacja.
– Zasypka.
- WS-11
– Montaż konstrukcji stalowej SuperCor.
– Zasypka.
– Beton podkładowy pod drenaż.
– Drenaż.
- PZDd-13
– Betonowanie betonów podkładowych w osi P1 i P2.
– Kucie głowic pali CFA.
– Próbne obciążenie pali CFA.
- WD-14
– Montaż łożysk.
– Betonowanie poprzecznic.
– Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
– Montaż łożysk.
– Izolacja przyczółków.
- WS-15
– Betonowanie ław fundamentowych.
– Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.4.
– Zbrojenie ścian.
– Betonowanie ścian.
- PZDd-16
– Betonowanie betonów podkładowych.
– Zbrojenie ław fundamentowych.
– Kucie głowic pali CFA.
– Betonowanie ławy fundamentowej P1NP.
- WD-16A
– Betonowanie przyczółka w osi P1 i P3.
– Betonowanie słupów podpory P2.
- WD-17
– Betonowanie przyczółka w osi P4 oraz słupów w osi P2.
– Betonowanie słupów.
- PZDs-18
– Zbrojenie ław fundamentowych.
– Betonowanie ław fundamentowych.
- PZDs-20
– Zbrojenie fundamentów.
– Betonowanie fundamentów.
– Zbrojenie korpusu podpory P1.
– Zbrojenie przyczółków P1 i P2.
- WS-21
– Zbrojenie ścian.
– Betonowanie fundamentów.
- WS-22
– Kolumny DSM.
– Beton podkładowy.
- WS-24
– Zbrojenie korpusów P1, P2 JL i JP – I etap.
– Beton korpusów P1,P2 JL i JP – I etap.
– Izolacja cienka fundamentu.
– Zasypka fundamentów P1, P2 JL i JP.
– Zbrojenie skrzydła P2.
– Zbrojenie ścianki zaplecznej P2P, P2L.
- WD-25
– Zbrojenie ścianki zaplecznej P1, P3.
– Zbrojenie korpusu P3.
– Beton korpusu P3.
– Zbrojenie filarów P2.
– Beton ścianki zaplecznej P1, P3.
– Zbrojenie skrzydła P1, P3.
– Beton skrzydeł P1.
- PZDd-26
– Zbrojenie fundamentu P1 P, P2 L, P1 L.
– Beton fundamentu P2 L, P1 L.
- WD-27
– Zbrojenie skrzydeł P1.
– Beton skrzydeł P1.
– Beton ścianki zaplecznej P4.
- WS-28
– Beton niekonstrukcyjny P1, P2 JL i JP.
– Zbrojenie fundamentów P1, P2 JL i JP.
– Beton fundamentów P1, P2 JL i JP.
- PZDd-29
– Zasypka KS.
- WD-33
– Zbrojenie skrzydeł P1.
4. Roboty branżowe:
- Kanalizacja deszczowa:
– Montaż wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 4+200 – 4+700.
– Montaż wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 6+000 – 6+400.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-58, wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 7+300.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-59, wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 7+900.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-80, KD-81, km. 10+400.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-116, km. 14+200.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-121, km. 14+800.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-136, km. 16+800 – 17+100.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-148, km. 19+500.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-149, km. 19+800.
- Kolizje wodociągowe:
– Kolizja wodociągowa W-10, km. 13+810.
- Kolizje melioracyjne:
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+400.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 19+850.
- Przepusty ekologiczne:
– Montaż przepustu PE-6, km. 11+800.
– Montaż przepustu PE-8, km. 14+000.
- Przepusty drogowe:
– Przepusty drogowe przy DG3, km. 5+800.
- Zbiorniki:
-Wykop ZB 5.2, km. 2+600.
– Wykonanie wykopu ZB R 7.1, km. 3+700.
– Wykonanie wykopu ZB R 17, km. 7+300.
– Wykonanie wykopu ZB R 18, km. 7+900.
– Wykonanie umocnienia ZB R 18, km. 7+900.
– Wykonanie wykopu ZB R 19, km. 8+700.
– Wykonanie wykopu ZB R 20, km. 8+900.
– Wykonanie wykopu ZB R 22.1, km. 10+400.
– Wykonanie umocnienia ZB R 34, km. 14+800.
– Wykonanie umocnienia ZB R 36, km. 15+300.
– Wykonanie umocnienia ZB R 47, km. 19+400.
– Wykonanie wykopu ZB R 51, km. 22+200.
– Wykonanie umocnienia ZB R 51, km. 22+200.
- Kolizje teletechniczne:
– Kolizja Exatel 15 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 2+900 – 4+400.
– Kolizja ORANGE 3 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 5+000.
– Kolizja ORANGE 19 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 11+423.
– Kolizja ORANGE 9 – ułożenie przewodów, km. 12+190.
– Kolizja ORANGE 15 – ułożenie przewodów, km. 12+950.
– Kolizja Exatel 16 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 15+700 – 16+150.
– Kolizja Exatel 17 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 17+000.
– Kolizja Exatel 18 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 22+300 – 22+800.
– Montaż kolizji ORANGE 14, km. 23+270.
– Kolizja Exatel 19 – wykonanie kanału bez przełączenia – MOP Budzisko.
- Kolizje elektroenergetyczne:
– Wykonanie linii kablowej, przełączenie kolizji 2aSN, km. 1+100.
– Regulacja zwisów, przełączenie kolizji 2bSN, km. 1+100.
– Przebudowa kolizji elektroenergetycznej WN 4, km. 1+600.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 6aSN, km. 2+900 – 4+300.
– Wykonanie linii kablowej, przełączenie kolizji 6bSN, km. 3+050 – 4+000.
– Posadowienie słupów, przełączenie kolizji 6cnN, km. 3+400.
– Przełączenie kolizji 8aSN, km. 5+800 – 7+100.
– Przełączenie kolizji 8bSN, km. 6+150.
– Przełączenie kolizji 8cnN, km. 6+250.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 10nN, km. 7+100.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 11SN, km. 9+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 12SN, km. 11+100 – 11+700.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 13SN, km. 11+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 14nN, km. 12+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 15SN, km. 13+000.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 16nN, km. 13+700.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 17nN, km. 14+900 – 15+250.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 18SN, km. 15+700 – 16+150.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 19SN, km. 15+800 – 16+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 20nN, km. 16+350.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 21SN, km. 16+450.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 24SN, km. 17+150.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 25SN, km. 17+600 – 17+750.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 26SN, km. 17+750.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 28SN, km. 19+800 – 20+400.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 31SN, km. 20+400.
– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 32nN, km. 20+400.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 33SN, km. 21+500.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 34SN, km. 22+300 – 22+600.
– Posadowienie słupów oraz przełączenie kolizji 35SN, km. 22+300 – 22+800.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 36SN, km. 22+800.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 44SN, km. 23+600.