S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

piątek 04/12/2020

01.11.2020 – 30.11.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:

1. Projekt Wykonawczy

  • Projekt Wykonawczy – branża mostowa. Przekazanie obiektu PP-6 do zatwierdzenia Inżyniera.
  • Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych po uwagach Inżyniera.
  • Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.

2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:

  • PTOR – Tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych na drodze gminnej nr 4 (Gm. 131) – Obiekt WS-11.
  • PTOR – Tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych na drodze gminnej 102015B – Obiekt WS-4.

3. Projekt Budowlany

  • Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.

W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:

1. Roboty przygotowawcze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; WSP-L03 0+000 – 0+546; 0+000 – 1+060; 3+590 – 3+820; 6+490 – 7+480; 7+530 – 7+980; 8+590 – 8+720; 9+370 – 9+640; 10+100 – 10+300; 10+350 – 10+460; 10+460 – 10+620; 10+735 – 10+810; 11+690 – 11+950; 12+590 – 12+780; 13+500 – 13+670; 14+890 – 15+130; 16+560 – 17+100; 20+720 – 20+850; 22+920 – 23+000.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. 1+531 – 1+620; 14+025 – 14+160; 15+870 – 15+900; 15+900 – 15+962; 15+992 – 16+020; DG11 0+000 – 0+070; DJ9 0+060 – 0+100; DJ9 0+220 – 0+320; DJ9 0+320 – 0+570; 19+380 – 19+450; 19+505 – 19+550; Waga 2; DG20.
  • Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 5+960 – 6+370; 8+925 – 9+350; 9+650 – 9+840; 9+860 – 10+100; 10+940 – 11+420; 12+210 – 12+590; 12+920 – 13+500; 18+960 – 19+010; 22+500 – 22+850; 23+280 – 23+480; DW 651.
  • Wykonanie kolumn przemieszczeniowych CSC z głowicą żwirową, km. 2+800 – 2+955; 14+160 – 14+260.
  • Warstwa ulepszonego podłoża, gr. stab. spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5, km. 8+920 – 9+360; 17+770 – 17+880; 18+040 – 18+100; 18+260 – 18+500.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 8+920 – 9+360; 17+770 – 17+880; 18+040 – 18+500.
  • Wykonanie geomateraca, km. 8+680 – 8+720; 10+660 – 10+735.
  • Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko W.
  • GWN, km. 17+550 – 17+730; 17+770 – 18+040.
  • Podbudowa pomocnicza gr 17 cm, km. 23+220 – 23+460.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1

– Zasypka.

– Chudziak pod płyty najazdowe.

– Roboty zbrojarskie płyt najazdowych.

– Beton płyt przejściowych oś P1 i P2.

  • WS-2

–  Beton skrzydła w osi P3 jezdnia lewa.

–  Roboty zbrojarskie skrzydła P1 jezdnia lewa.

–  Beton skrzydła P1 jezdnia lewa.

–  Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1, P3.

– Beton poprzecznicy w osi P1, P3.

  • WS-4

– Beton podkładowy pod drenaż.

– Drenaż.

  • WD-7

– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P1.

– Beton korpusu w osi P1.

– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.

  • WD-8

– Beton słupów w osi P2.

– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.

– Beton korpusu w osi P3.

– Zbrojenie skrzydeł podpora P1.

  • ED-9

– Wykop.

– Beton niekonstrukcyjny w osi P1.

– Skucie  pali.

– Próbne obciążenie pali.

– Roboty zbrojarskie fundamentu w osi P3 jezdnia lewa.

– Beton fundamentu w osi P3.

  • PZDs-10

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.

– Beton fundamentów w osi A.

– Roboty zbrojarskie ścian w osi A i B.

– Beton ścian w osi A i B.

– Izolacja.

– Zasypka.

  • WS-11

– Montaż konstrukcji stalowej SuperCor.

– Zasypka.

– Beton podkładowy pod drenaż.

– Drenaż.

  • PZDd-13

– Betonowanie betonów podkładowych w osi P1 i P2.

– Kucie głowic pali CFA.

– Próbne obciążenie pali CFA.

  • WD-14

– Montaż łożysk.

– Betonowanie poprzecznic.

– Betonowanie ścianki zaplecznej P1.

– Montaż łożysk.

– Izolacja przyczółków.

  • WS-15

– Betonowanie ław fundamentowych.

– Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.4.

– Zbrojenie ścian.

– Betonowanie ścian.

  • PZDd-16

– Betonowanie betonów podkładowych.

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Kucie głowic pali CFA.

– Betonowanie ławy fundamentowej P1NP.

  • WD-16A

– Betonowanie przyczółka w osi P1 i P3.

– Betonowanie słupów podpory P2.

  • WD-17

– Betonowanie przyczółka w osi P4 oraz słupów w osi P2.

– Betonowanie słupów.

  • PZDs-18

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Betonowanie ław fundamentowych.

  • PZDs-20

– Zbrojenie fundamentów.

– Betonowanie fundamentów.

– Zbrojenie korpusu podpory P1.

– Zbrojenie przyczółków P1 i P2.

  • WS-21

– Zbrojenie ścian.

– Betonowanie fundamentów.

  • WS-22

– Kolumny DSM.

– Beton podkładowy.

  • WS-24

– Zbrojenie korpusów P1, P2 JL i JP – I etap.

– Beton korpusów P1,P2 JL i JP – I etap.

– Izolacja cienka fundamentu.

– Zasypka fundamentów P1, P2 JL i JP.

– Zbrojenie skrzydła P2.

– Zbrojenie ścianki zaplecznej P2P, P2L.

  • WD-25

– Zbrojenie ścianki zaplecznej P1, P3.

– Zbrojenie korpusu P3.

– Beton korpusu P3.

– Zbrojenie filarów P2.

– Beton ścianki zaplecznej P1, P3.

– Zbrojenie skrzydła P1, P3.

– Beton skrzydeł P1.

  • PZDd-26

– Zbrojenie fundamentu P1 P, P2 L, P1 L.

– Beton fundamentu P2 L, P1 L.

  • WD-27

– Zbrojenie skrzydeł P1.

– Beton skrzydeł P1.

– Beton ścianki zaplecznej P4.

  • WS-28

– Beton niekonstrukcyjny P1, P2 JL i JP.

– Zbrojenie fundamentów P1, P2 JL i JP.

– Beton fundamentów P1, P2 JL i JP.

  • PZDd-29

– Zasypka KS.

  • WD-33

– Zbrojenie skrzydeł P1.

4. Roboty branżowe:

  • Kanalizacja deszczowa:

– Montaż wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 4+200 – 4+700.

– Montaż wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 6+000 – 6+400.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-58, wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 7+300.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-59, wpustów deszczowych z przykanalikami, km. 7+900.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-80, KD-81, km. 10+400.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-116, km. 14+200.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-121, km. 14+800.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-136, km. 16+800 – 17+100.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-148, km. 19+500.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-149, km. 19+800.

  • Kolizje wodociągowe:

– Kolizja wodociągowa W-10, km. 13+810.

  • Kolizje melioracyjne:

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+400.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 19+850.

  •  Przepusty ekologiczne:

– Montaż przepustu PE-6, km. 11+800.

– Montaż przepustu PE-8, km. 14+000.

  • Przepusty drogowe:

– Przepusty drogowe przy DG3, km. 5+800.

  • Zbiorniki:

-Wykop ZB 5.2, km. 2+600.

– Wykonanie wykopu ZB R 7.1, km. 3+700.

– Wykonanie wykopu ZB R 17, km. 7+300.

– Wykonanie wykopu ZB R 18, km. 7+900.

– Wykonanie umocnienia ZB R 18, km. 7+900.

– Wykonanie wykopu ZB R 19, km. 8+700.

– Wykonanie wykopu ZB R 20, km. 8+900.

– Wykonanie wykopu ZB R 22.1, km. 10+400.

– Wykonanie umocnienia ZB R 34, km. 14+800.

– Wykonanie umocnienia ZB R 36, km. 15+300.

– Wykonanie umocnienia ZB R 47, km. 19+400.

– Wykonanie wykopu ZB R 51, km. 22+200.

– Wykonanie umocnienia ZB R 51, km. 22+200.

  • Kolizje teletechniczne:

– Kolizja Exatel 15 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 2+900 – 4+400.

– Kolizja ORANGE 3 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 5+000.

– Kolizja ORANGE 19 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 11+423.

– Kolizja ORANGE 9 – ułożenie przewodów, km. 12+190.

– Kolizja ORANGE 15 – ułożenie przewodów, km. 12+950.

– Kolizja Exatel 16 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 15+700 – 16+150.

– Kolizja Exatel 17 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 17+000.

– Kolizja Exatel 18 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 22+300 – 22+800.

– Montaż kolizji ORANGE 14, km. 23+270.

– Kolizja Exatel 19 – wykonanie kanału bez przełączenia – MOP Budzisko.

  • Kolizje elektroenergetyczne:

– Wykonanie linii kablowej, przełączenie kolizji 2aSN, km. 1+100.

– Regulacja zwisów, przełączenie kolizji 2bSN, km. 1+100.

– Przebudowa kolizji elektroenergetycznej WN 4, km. 1+600.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 6aSN, km. 2+900 – 4+300.

– Wykonanie linii kablowej, przełączenie kolizji 6bSN, km. 3+050 – 4+000.

– Posadowienie słupów, przełączenie kolizji 6cnN, km. 3+400.

– Przełączenie kolizji 8aSN, km. 5+800 – 7+100.

– Przełączenie kolizji 8bSN, km. 6+150.

– Przełączenie kolizji 8cnN, km. 6+250.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 10nN, km. 7+100.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 11SN, km. 9+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 12SN, km. 11+100 – 11+700.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 13SN, km. 11+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 14nN, km. 12+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 15SN, km. 13+000.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 16nN, km. 13+700.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 17nN, km. 14+900 – 15+250.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 18SN, km. 15+700 – 16+150.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 19SN, km. 15+800 – 16+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 20nN, km. 16+350.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 21SN, km. 16+450.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 24SN, km. 17+150.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 25SN, km. 17+600 – 17+750.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 26SN, km. 17+750.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 28SN, km. 19+800 – 20+400.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 31SN, km. 20+400.

– Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów 32nN, km. 20+400.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 33SN, km. 21+500.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 34SN, km. 22+300 – 22+600.

– Posadowienie słupów oraz przełączenie kolizji 35SN, km. 22+300 – 22+800.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 36SN, km. 22+800.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupa, przełączenie kolizji 44SN, km. 23+600.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/