W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
- 2.2.1.1. Projekt Wykonawczy:
- Projekt Wykonawczy – przebudowy sieci wodociągowych, kolizje: W1, W5, W6, W12, W11, W15 – przekazanie do Inżyniera po uwagach. Kolizje: W3, W7, W9, W10, W13, W14, W4, W8 – przekazanie do Inżyniera rewizji 00. Przekazanie do uzgodnień. Prace nad pozostałymi Projektami Wykonawczymi przebudów wod – kan.
- Projekt Wykonawczy – przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej. Kolizje KS-1, Kst-2. – przekazanie do Inżyniera po uwagach. Prace nad kolizją KS-3.
- Projekt Wykonawczy – melioracje: Zeszyt 9 (kolizja nr 9) – przekazanie do Inżyniera po uwagach. Zeszyt 3 (Przebudowa koryta rowu „b.n.1”, Przebudowa koryta rowu „b.n.2”, Likwidacja stawu F=999m2, Likwidacja rowu b.n.3) oraz Zeszyt 8 (Przebudowa koryta rowu R-A, Przebudowa sieci drenarskiej) – przekazanie do Inżyniera rewizji 00.
- Projekt Wykonawczy budynków na MOP Budzisko. Dobór wyposażenie budynków.
- Projekt Wykonawczy – zagospodarowanie MOP Żubryn oraz MOP Budzisko. Projekt sieci na MOP.
- Projekt Wykonawczy – drogi: przekroje normalne, plan sytuacyjny, przekroje podłużne, przekroje poprzeczne. Opracowanie modeli drogowych. Trasa główna, drogi dojazdowe, węzły. Prace nad katalogiem szczegółów powtarzalnych. Prace nad PKN trasy głównej i dróg pozostałych.
- Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych. Przygotowanie materiałów na Audyt BRD.
- Projekt Wykonawczy – mosty: WS-1, WS-2, WD-7, PZDs-20 – przekazanie do weryfikacji Inżyniera po uwagach. PZDs-10, WS-4, WS-11, PZDd-29– przekazanie do Inżyniera rewizji 00. Prace projektowe nad pozostałymi obiektami m.in. ED-3, ED-9, PZDd-16, WS-22, WS-24, PZDd-26, WS-28, WD-32.
- Projekt Wykonawczy – kolizje tt i en. Kolizje: WN – praca nad wprowadzeniem uwag Inżyniera, dobór fundamentów słupów na podstawie odwiertów kontrolnych. Kolizje nN i SN: 2, 6, 8, 10 – 20, 23 – 36, 37 – 50. Przekazanie do weryfikacji Inżyniera. Prace nad Projektem Wykonawczym kolizji Orange.
- Projekt Wykonawczy – kanalizacja deszczowa i zbiorniki. Opracowanie profili kanalizacji deszczowej do km 16+000. Opracowanie kart szczegółów.
- Inwentaryzacje przyrodnicze.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Projekt Wykonawczy – geotechnika – przekazanie do zatwierdzenie Inżyniera tomu 9.1 oraz 9.2. Analiza uwag Inżyniera. Prace nad Tomem 9.3.
- Badania dla wykonania odwiertów kontrolnych (obiekty, zbiorniki, drogi).
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – Wyjazdy z budowy w ciągu dróg powiatowych.
3. 2.2.1.2. Projekt Budowlany:
- Branża drogowa:
– zmiana niwelety w rejonie obiektu WS-2
– zmiana niwelety w rejonie obiektu PZGd-5a
– zmiana niwelety w rejonie obiektu WD-7
– zmiana niwelety w rejonie obiektu ED-9
– zmiana niwelety w rejonie obiektu WD-14
– zmiana niwelety w rejonie obiektu PZDs-18
– rezygnacja z obiektu MS-5 i obiektu WS-6 w zamian za obiekt PZGd-5a (przejście dla zwierząt dużych górą), a także obiekt PP6 (przejście dla pieszych pod drogą ekspresową) wraz z uciągleniem dróg dojazdowych wzdłuż drogi ekspresowej pomiędzy tymi obiektami. ze względu na zmianę.
– zmiana rozwiązań sytuacyjnych w rejonie MOP Żubryn w związku z dostosowaniem do wymogów PFU. - Branża mostowa:
– skrócenie estakady ED-3 do jednego przęsła przy zachowaniu wymogów postanowienia RDOŚ,
– skrócenie estakady ED-9 przy zachowaniu wymogów postanowienia RDOŚ,
– zmiana konstrukcji obiektu WS-12 i WS-30 z konstrukcji żelbetowej na konstrukcję gruntowo powłokową przy zachowaniu wymogów PFU,
– skrócenie obiektu WS-22 przy zachowaniu wymogów postanowienia RDOŚ oraz PFU,
– rezygnacja z obiektu MS-5 i obiektu WS-6 w zamian za obiekt PZGd-5a (przejście dla zwierząt dużych górą), a także obiekt PP6 (przejście dla pieszych pod drogą ekspresową). - Pozostałe branże:
– usunięcie kanalizacji deszczowej w pasie rozdziału i zastąpienie jej przykanalikami na skarpę,
– usunięcie kanalizacji deszczowej w pasie rozdziału z uwagi na zmianę przechyłki i zastąpienie jej odwodnieniem powierzchniowym lub przykanalikami na skarpę,
– zmiana rozwiązań konstrukcyjnych zbiorników retencyjnych i retencyjno-infiltracyjnych.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Obsługa geodezyjna budowy.
- Rozbiórka budynków, km. 23+110 dz. 28/2; 23+515 dz. 26/4; 23+490 dz. 26/4; 23+970 dz. 67/6; 23+830 dz. 67/6; 23+480 dz. 26/4.
- Usuwanie karczy i zwożenie gałęzi, km. 0+800 -2+500; 8+000 – 16+000.
- Oczyszczanie terenu z gałęzi i kłód, km. 23+500.
- Zdjęcie warstwy humusu pod drogi technologiczne w śladzie pasów technologicznych, dróg gminnych i jezdni dodatkowych, km. 0+700 – 7+800; 16+100 – 18+500.