W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy:
- Projekt Wykonawczy – Plansza Zbiorcza. Przekazanie opracowań do weryfikacji Inżyniera.
- Projekt Wykonawczy – Branża kanalizacyjna. Przekazanie opracowań do weryfikacji Inżyniera – Tom 5.2.
- Projekt Wykonawczy budynków na MOP Budzisko. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie opracowań do weryfikacji Inżyniera.
- Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych. Przekazania opracowań do weryfikacji Inżyniera. Wprowadzenie uwag Inżyniera do przekazanych materiałów.
- Projekt Wykonawczy – zasilanie: en – analiza i wprowadzenie uwag Inżyniera. Przekazanie materiałów do uzgodnień z gestorem.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Złożenie kompletnego wniosku ZRID.
- Korekta Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko po uwagach Inżyniera.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – III etap projektu TOR – Budzisko.
3. Projekt Budowlany
- Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych i mostowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; DJ8 0+070 – 0+120; DJ8 0+200 – 0+320; DJ8 0+350 – 0+610; 0+320 – 1+060; 2+180 – 2+650; 3+590 – 3+820; 4+000 – 4+390; 5+120 – 5+320; 6+490 – 7+480; 7+530 – 7+980; 7+980 – 8+140; 8+200 – 8+600; 10+100 – 10+300; 10+350 – 10+470; 12+600 – 12+780; 16+770 – 17+100; 20+900 – 21+140; 21+200 – 21+820; 21+860 – 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. DJ8 0+880 – 0+940; 1+420 – 1+509; 1+531 – 1+620; 2+440 – 2+495; 9+430 – 9+620; 9+700 – 9+750; 10+480 – 10+620; 10+730 – 10+800; 14+025 – 14+160; 15+350 – 15+410; 15+540 – 15+570; 15+900 – 15+962; 15+992 – 16+020; 16+640 – 16+770; 19+380 – 19+450; 19+505 – 19+550; 19+600 – 19+800.
- Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 5+960 – 6+370; 8+925 – 9+350; 9+830 – 9+870; 12+210 – 12+510; 17+300 – 17+475; 22+500 – 22+750; 23+280 – 23+480; DW 651.
- Wykonanie kolumn przemieszczeniowych CSC z głowicą żwirową, km. 2+800 – 2+955; 5+750 – 5+880; 8+680 – 8+725; 8+745 – 8+760.
- Platforma pod kolumny przemieszczeniowe, km. 5+750 – 5+880.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 10+620 – 10+640; 10+660 – 10+735; 14+160 – 14+260.
- Warstwa ulepszonego podłoża, gr. stab. spoiwem hydraul. C0,4/0,5, km. 8+920 – 9+120.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. 18+940 – 19+600.
- GWN, km. 5+120 – 5+320; 7+980 – 8+140; 8+200 – 8+600.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Roboty zbrojarskie ścian i rygla jezdnia prawa.
- WS-1 – Beton ścian i ramy jezdnia prawa.
- WS-2 – Beton słupów w osi 2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi 1 jezdnia lewa.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi 3 jezdnia lewa.
- WS-4 – Beton ścian oś A.
- WS-4 – Beton ścian oś B.
- WS-4 – Izolacja cienka.
- WS-4 – Zasypka.
- WD-7 – Roboty zbrojarskie słupów w osi P2.
- WD-7 – Beton słupów w osi P2.
- WD-8 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 3.
- WD-8 – Beton fundamentu w osi 3.
- WD-8 – Roboty zbrojarskie słupów w osi P2.
- WS-11 – Izolacja cienka.
- WS-11 – Zasypka.
- WS-11 – Beton ścian w osi A.
- WS-11 – Wykop pod fundament w osi B.
- WS-11 – Wymiana pod fundament w osi B.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.
- WS-11 – Beton fundamentów w osi B.
- PZDd-13 – Wzmocnienie podłoża gruntowego – pale wiercone typu CFA.
- WD-14 – Beton podkładowy P2.
- WD-14 – Zbrojenie fundamentu P2.
- WD-14 – Beton fundamentu P2.
- WD-14 – Zbrojenie korpusów przyczółków P1, P3.
- WS-15 – Beton podkładowy pod fundamenty.
- WD-16A – Wykop podpora P1 i P2.
- WD-17 – Wykop pod fundamenty P1, P2, P3.
- WD-17 – Beton podkładowy P1, P2, P3.
- WD-17 – Zbrojenie ław fundamentowych.
- WD-17 – Zbrojenie fundamentu P2 i P3.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P1.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P2.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P3.
- PZDs-18 – Kolumny DSM.
- PZDs-18 – Beton podkładowy.
- PZDs-18 – Wykop pod beton podkładowy.
- PZDs-18 – Zbrojenie fundamentów.
- WD-19 – Beton podkładowy na P2.
- WD-19 – Beton korpusu podpory P1.
- WD-19 – Zbrojenie fundamentu P2.
- WD-19 – Ściany boczne korpusu P3 – beton.
- WD-19 – Ściany boczne korpusu P1 – zbrojenie.
- WD-19 – Wymiana gruntu pod podporą P2.
- WS-21 – Kolumny DSM.
- WS-24 – Kolumny DSM.
- WD-25 – Kolumny DSM.
- WD-25 – Beton wyrównawczy P1, P2, P3.
- PZDd-26 – Wykop.
- PZDd-26 – Beton niekonstrukcyjny P1, P2.
- WD-27 – Wymiana gruntu P4.
- WD-27 – Beton niekonstrukcyjny P4.
- WD-27 – Zbrojenie fundamentu P4.
- WD-27 – Betonowanie fundamentu P4.
- WD-27 – Zbrojenie korpusu P1.
- WD-27 – Betonowanie korpusu P1 (ze ścianką).
- WD-27 – Zbrojenie poprzecznic P2, P3.
- WD -27 – Betonowanie poprzecznic P2, P3.
- WD-27 – Izolacja cienka.
- WD-27 – Zasypka.
- PZDd-29 – Zasypka.
- PZDd-29 – Drenaż podłużny.
- PZDs-31 – Izolacja cienka ścian.
- PZDs-31 – Montaż KS.
- PZDs-31 – Zasypka.
- WD-33 – Zbrojenie korpusu P1.
- WD-33 – Betonowanie korpusu P1 (ze ścianką).
- WD-33 – Zbrojenie skrzydeł P1.
- WD-33 – Betonowanie skrzydeł P1.
- WD-33 – Zbrojenie filarów P2, P3.
- WD-33 – Betonowanie filarów P2, P3.
- WD-33 – Zbrojenie poprzecznic P2, P3.
4. Roboty branżowe:
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-5, km. 0+700.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-6, km. 0+700.
- Montaż kolizji ORANGE 2, km. 2+420.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-33, km. 4+170.
- Montaż i przełączenie kolizji wodociągowej W-3, km. 5+400.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-44, km. 5+487.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-45, km. 5+487.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-46, km. 5+487.
- Przepięcie kolizji W4, km. 6+200 – 6+220.
- Przepust PE-2 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 6+570.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 6, km. 6+750.
- Montaż kolizji ORANGE 7, km. 8+160.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 9, km. 8+350.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD70, km. 8+800.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 10, km. 9+300.
- Przepust PE-4 – roboty ziemne, lawa fundamentowa oraz montaż, km. 10+150.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD78, km. 10+300.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD79, km. 10+380.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 13, km. 11+450.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 15, km. 12+100.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 17, km. 12+700.
- Montaż kolizji ORANGE 10, km. 13+810.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-11, km. 15+128.
- Montaż i przełączenie kolizji wodociągowej W-12, km. 16+155.
- Montaż i przełączenie kolizji wodociągowej W-13, km. 17+150.
- Montaż kolizji ORANGE 12, km. 17+150.
- Montaż kanalizacji tłoczonej KST-2, km. 17+150.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-141, km. 17+900.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-142, km. 18+000.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-145, km. 18+800.
- Kolizja wodociągowa W-14, km. 20+140.
- Montaż i przełączenie kolizji wodociągowej W-15, km. 21+200.
- Przepust PE-12 – roboty ziemne, ława fundamentowa i montaż, km. 21+250.
- Przepust PE-13, km. 22+100.
- Montaż przykanalików deszczowych, km. 22+200.