W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 0+200 do 0+300; 14+800 do 15+200.
- Odhumusowanie, km. 20+200 do 20+500.
- Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG3 0+170 do 0+250; 0+250 do 0+370; 2+105 do 2+180; 5+920 do 5+935; 10+730 do 10+800; 12+690 do 12+880; 19+600 do 19+810; 19+935 do 19+995.
- Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. 16+770 do 17+030.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 2+650 do 2+970; 8+680 do 8+725; 8+745 do 8+760.
- Wykop, km. 3+000 do 3+400; 3+390 do 5+120; 8+925 do 9+350; 9+830 do 9+870; 18+450 do 18+550; WD33.
- Nasyp, km. 8+200 do 8+600; 10+100 do 10+300; 18+700 do 18+850.
- Wykonanie nasypu, km. 5+120 do 5+320 L i P; DG2 0+020 do 0+160; DG2 0+210 do 0+360; 4+000 do 4+390 LiP.
- Rozbiórka nawierzchni DK8 0+030 do 0+500 (ul. Pułaskiego).
- Rozbiórka podbudowy DK8 0+300 do 0+500 (ul. Pułaskiego).
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Wykonanie ramy kotwiącej dla kotew K2.
- WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Sprężenie kotew K2.
- WS-1 – Wykonanie wykopu pod trzecią ramę – faza IV robót polegających na zabezpieczeniu wykopu pod fundamenty w osi 1 i w osi 2.
- WS-1 – Wykop pod fundament oś 2 – jezdnia prawa.
- WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Zakotwienie podłużnicy.
- WS-2 – Betonowanie fundamentu w osi P3 jezdnia lewa.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu – jezdnia prawa podpora P1.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu – jezdnia prawa podpora P3.
- WS-2 – Wykop pod fundament – jezdnia lewa + jezdnia prawa podpora P2.
- WS-2 – beton niekonstrukcyjny pod fundamentem – jezdnia lewa + jezdnia prawa w osi P2.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie fundamentu – jezdnia prawa w osi P2.
- WS-4 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A i w Osi B.
- WS-4 – betonowanie fundamentu w osi A – segment 1.2.
- WS-4 – Betonowanie fundamentu u osi B – segment 1.1.1 + 1.2.1 + 1.2.2.
- WS-7 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 3.
- PZDs-10 – Wymiana gruntu pod fundamentami w osi 1 i w osi 2.
- PZDs-18 – Wymiana gruntu.
- PZDd-29 – Wymiana gruntu.
- PZDd-29 – Beton wyrównawczy podpora A nitka prawa.
- PZDd-29 – Zbrojenie fundamentu.
- PZDd-29 – Beton fundamentu nitka lewa.
4. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera (Zeszyt 17).
- Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: PZDg-5A, WS-12, WS-30 – wewnętrzna weryfikacja. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera: ED-3; ED-9; WS-22; WS-24; WD-25; WS-28; WD-8; PZDd-13; WD-14; WD-16a; WD-17; WD-19; WD-27; WD-32; WD-33. Złożenie do weryfikacji Inżyniera części obiektów po uwagach.
- Projektem Wykonawczym – drogi – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – obiekty kubaturowe MOP – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
- Projektem Wykonawczym – ekrany – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowaniem wniosku o zmienną decyzję ZRID.