S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 23/06/2020

15.06.2020 – 21.06.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

  1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Zdjęcie warstwy humusu na ciągu głównym, km. 0+200 do 0+300; 14+800 do 15+200.
  • Odhumusowanie, km. 20+200 do 20+500.
  • Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG3 0+170 do 0+250; 0+250 do 0+370; 2+105 do 2+180; 5+920 do 5+935; 10+730 do 10+800; 12+690 do 12+880; 19+600 do 19+810; 19+935 do 19+995.
  • Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. 16+770 do 17+030.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 2+650 do 2+970; 8+680 do 8+725; 8+745 do 8+760.
  • Wykop, km. 3+000 do 3+400; 3+390 do 5+120; 8+925 do 9+350; 9+830 do 9+870; 18+450 do 18+550; WD33.
  • Nasyp, km. 8+200 do 8+600; 10+100 do 10+300; 18+700 do 18+850.
  • Wykonanie nasypu, km. 5+120 do 5+320 L i P; DG2 0+020 do 0+160; DG2 0+210 do 0+360; 4+000 do 4+390 LiP.
  • Rozbiórka nawierzchni DK8 0+030 do 0+500 (ul. Pułaskiego).
  • Rozbiórka podbudowy DK8 0+300 do 0+500 (ul. Pułaskiego).

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Wykonanie ramy kotwiącej dla kotew K2.
  • WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Sprężenie kotew K2.
  • WS-1 – Wykonanie wykopu pod trzecią ramę – faza IV robót polegających na zabezpieczeniu wykopu pod fundamenty w osi 1 i w osi 2.
  • WS-1 – Wykop pod fundament oś 2 – jezdnia prawa.
  • WS-1 – Kontynuacja robót związanych z zabezpieczeniem wykopu pod fundament w osi 1 oraz w osi 2 – jezdnia prawa, tymczasowymi ściankami szczelnymi kotwionymi – Zakotwienie podłużnicy.
  • WS-2 – Betonowanie fundamentu w osi P3 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu – jezdnia prawa podpora P1.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu – jezdnia prawa podpora P3.
  • WS-2 – Wykop pod fundament – jezdnia lewa + jezdnia prawa podpora P2.
  • WS-2 – beton niekonstrukcyjny pod fundamentem – jezdnia lewa + jezdnia prawa w osi P2.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie fundamentu – jezdnia prawa w osi P2.
  • WS-4 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A i w Osi B.
  • WS-4 – betonowanie fundamentu w osi A – segment 1.2.
  • WS-4 – Betonowanie fundamentu u osi B – segment 1.1.1 + 1.2.1 + 1.2.2.
  • WS-7 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi 3.
  • PZDs-10 – Wymiana gruntu pod fundamentami w osi 1 i w osi 2.
  • PZDs-18 – Wymiana gruntu.
  • PZDd-29 – Wymiana gruntu.
  • PZDd-29 – Beton wyrównawczy podpora A nitka prawa.
  • PZDd-29 – Zbrojenie fundamentu.
  • PZDd-29 – Beton fundamentu nitka lewa.

4. Wykonawca pracował nad:

  • Projektem Wykonawczym – melioracje: wewnętrzna weryfikacja kolejnych opracowań. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych części opracowań do weryfikacji Inżyniera (Zeszyt 17).
  • Projektem Wykonawczym – mosty – prace projektowe nad pozostałymi obiektami: PZDg-5A, WS-12, WS-30 – wewnętrzna weryfikacja. Korekta opracowań po uwagach Inżyniera: ED-3; ED-9; WS-22; WS-24; WD-25; WS-28; WD-8; PZDd-13; WD-14; WD-16a; WD-17; WD-19; WD-27; WD-32; WD-33. Złożenie do weryfikacji Inżyniera części obiektów po uwagach.
  • Projektem Wykonawczym – drogi – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – obiekty kubaturowe MOP – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
  • Projektem Wykonawczym – ekrany – korekta opracowań po uwagach Inżyniera.
  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Przygotowaniem wniosku o zmienną decyzję ZRID.

 

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/