S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

czwartek 05/11/2020

01.10.2020 – 31.10.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:

1.Projekt Wykonawczy

  • Projekt Wykonawczy – branża mostowa. Przekazanie opracowań do weryfikacji Inżyniera – ED-3.
  • Projekt Wykonawczy – branża elektroenergetyczna. Analiza uwag Inżyniera do PW zasilania.
  • Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych. Przekazania opracowań do weryfikacji Inżyniera. Wprowadzenie uwag Inżyniera do przekazanych materiałów.
  • Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Wystąpienie do poszczególnych jednostek o opinie PSOR (przywrócenie kontroli granicznej).
  • Wyjaśnienia dla Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w temacie wniosku o ZRID.
  • Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.

2.Projekty tymczasowej organizacji ruchu – Nie dotyczy

3.Projekt Budowlany

  • Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.

W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:

1. Roboty przygotowawcze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych i mostowych.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; WSP-L03 0+000 – 0+546; 0+000 – 1+060; 3+590 – 3+820; 4+000 – 4+390; 6+490 – 7+480; 7+530 – 7+980; 9+370 – 9+640; 10+100 – 10+300; 10+350 – 10+460; 12+590 – 12+780; 13+500 – 13+670; 14+890 – 15+130; 16+560 – 17+100; 20+900 – 21+140; 21+200 – 21+820; 21+860 – 22+350.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. 1+420 – 1+509; 1+531 – 1+620; 2+440 – 2+495; 2+650 – 2+670; 2+955 – 2+970; 10+480 – 10+620; 10+735 – 10+800; 11+780 – 11+930; 14+025 – 14+160; 15+350 – 15+410; 15+540 – 15+570; 15+900 – 15+962; 15+992 – 16+020; 19+380 – 19+450; 19+505 – 19+550; 19+600 – 19+800.
  • Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 5+960 – 6+370; 8+925 – 9+350; 9+650 – 9+840; 9+860 – 10+100;  12+210 – 12+590; 20+570 – 20+720; 22+500 – 22+750; 23+280 – 23+480; DW 651.
  • Wykonanie kolumn przemieszczeniowych CSC z głowicą żwirową, km. 2+800 – 2+955; 5+750 – 5+880; 10+620 – 10+640; 10+660 – 10+735.
  • Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km.  14+160 – 14+260.
  • Zdjęcie warstwy humusu, km. 19+200 – 19+600.
  • GWN, km. 4+000 – 4+390; 6+770 – 7+050; 8+200 – 8+600; 8+810 – 8+910; 9+360 – 9+640.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM 0/31,5 km. 8+200 – 8+600.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1

– Zasypka obiektu.

– Izolacja cienka.

– Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).

– Drenaż zasypki (rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).

  • WS-2

–  Zbrojenie poprzecznic w osi P2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

– Betonowanie poprzecznic w osi P2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

– Zbrojenie skrzydeł w osi P1 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

– Betonowanie skrzydła w osi P1 jezdnia prawa.

– Zbrojenie skrzydeł w osi P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

– Betonowanie skrzydła w osi P3 jezdnia prawa.

– Betonowanie ciosów podłożyskowych oś P1, P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

– Montaż łożysk P1, P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.

  • ED-3

– Wykonanie kolumn DSM.

– Wykop.

– Beton niekonstrukcyjny pod fundamenty w osi P1 i P2.

  • WS-4

– Izolacja cienka.

– Zasypka.

– Montaż stalowej konstrukcji z blach falistych.

  • WD-8

– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P1.

– Betonowanie korpusu w osi P1.

– Roboty zbrojarskie słupów w osi P2.

  • ED-9

– Wykonanie pali CFA.

– Wykonanie wykopu.

– Wykonanie betonu niekonstrukcyjnego w osi P2 i P3.

  • PZDs-10

– Wykonanie kolumn DSM.

– Wykonanie betonów niekonstrukcyjnych w osi A i w osi B.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.

– Beton fundamentów w osi B.

– Beton fundamentów w osi A.

  • WS-11

– Izolacja cienka.

– Zasypka.

– Beton ścian w osi A.

– Roboty zbrojarskie ścian w osi A.

– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.

– Beton fundamentów w osi B.

– Roboty zbrojarskie ścian w osi B.

– Beton ścian w osi B.

– Montaż stalowej konstrukcji z blach falistych.

  • PZDd-13

– Wykop pod fundament – oś A.

  • WD-14

– Beton przyczółków.

– Beton filarów.

– Zbrojenie korpusu i filarów.

– Beton ścianki zaplecznej P3.

– Korpus P3 – beton.

– Beton skrzydeł na P1.

  • WS-15

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Betonowanie ław fundamentowych.

  • PZDd-16

– Pale CFA.

  • WD-16A

– Betonowanie ław fundamentowych.

– Wykop podpora P3.

– Chudziak podpora P3.

  • WD-17

– Zbrojenie przyczółków.

– Betonowanie przyczółków.

  • PZDs-18

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Betonowanie ław fundamentowych.

  • WD-19

– Betonowanie poprzecznic.

– Betonowanie skrzydeł przyczółka etap II.

– Filary.

  • PZDs-20

– Kolumny DSM.

– Beton podkładowy.

– Zbrojenie fundamentów.

– Betonowanie fundamentów.

  • WS-21

– Zbrojenie ław fundamentowych.

– Betonowanie ław fundamentowych.

  • WS-24

– Wykopy.

– Beton niekonstrukcyjny.

– Zbrojenie fundamentów P1L, P1P, P2L, P2P.

– Betonowanie fundamentów P1L, P1P, P2L, P2P.

– Zbrojenie korpusu przyczółka P2P.

– Zbrojenie korpusu przyczółka P2L.

– Izolacja ścian pionowych fundamentów.

  • WD-25

– Zbrojenie fundamentów P1, P2, P3.

– Betonowanie fundamentów P1, P2, P3.

– Izolacja cienka fundamentu P1, P2, P3.

– Zbrojenie korpusu P1.

– Betonowanie korpusu P1.

– Zbrojenie korpusu przyczółka P3.

  • WD-27

– Betonowanie ścianki zaplecznej P1.

– Zasypka fundamentu P4.

– Zbrojenie skrzydeł P1.

– Zbrojenie korpusu P4.

– Betonowanie korpusu P4.

  • PZDd-29

– Zasypka obiektu.

  • PZDs-31

– Drenaż przy podporach.

  • WD-33

– Zbrojenie poprzecznicy P2

– Betonowanie poprzecznic P2, P3.

– Betonowanie skrzydeł P1, II etap.

4. Roboty branżowe:

  • Kanalizacja deszczowa:

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-29, km. 3+500 – 3+700.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-34, km. 4+200.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-52, km. 6+800.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-57, km. 7+300.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-64, km. 7+900.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-80, km. 10+300.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-96, km. 11+423.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-100, km. 12+700.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-105, km. 13+570.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-108, km. 13+850.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-153a, km. 20+100.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-156, km. 20+450 – 20+550.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-167, km. 22+150.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-206 – MOP Budzisko.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-207 – MOP Budzisko.

– Montaż kanalizacji deszczowej KD-208 – MOP Budzisko.

  • Kolizje wodociągowe:

– Kolizja wodociągowa W-14, km. 20+140.

  • Kolizje melioracyjne:

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 4, km. 5+800.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 13, km. 11+300.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 17, km. 12+800.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 21, km. 15+150.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 22, km. 15+300.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 30, km. 18+700.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 20+000.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 35, km. 20+950.

– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 37, km. 22+300.

  •  Przepusty:

– Montaż przepustu PE-3, km. 7+930.

– Montaż przepustu PE-5, km. 10+900.

– Montaż przepustu PE-11, km. 20+140.

  • Zbiorniki:

– Wykonanie wykopu ZB R 7, km. 3+700.

– Wykonanie wykopu ZB R 7.1, km. 3+750.

– Wykonanie wykopu ZB R 18, km. 7+800.

– Wykonanie wykopu ZB R 35, km. 14+900.

– Wykonanie umocnienia ZB R 35, km. 14+900.

– Wykonanie wykopu ZB R 36, km. 15+300.

  • Kolizje teletechniczne:

– Montaż kolizji ORANGE 3, km. 5+000.

– Montaż kolizji ORANGE 15, km. 7+080.

– Montaż kolizji ORANGE 13, km. 19+840.

  • Kolizje elektroenergetyczne:

– Przebudowa kolizji elektroenergetycznej WN 3, km. 1+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 5anN, km. 2+400.

– Wykonanie linii kablowej wraz z przełączeniem kolizji 5bnN, km. 2+400.

– Wykonanie linii kablowej wraz z przełączeniem kolizji 7nN, km. 5+500.

– Wykonanie linii kablowej przepompowania wody gm. Szypliszki wraz z przełączeniem kolizji 7nN, km. 5+500.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 8aSN, km. 5+800 – 7+100.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 8bSN, km. 6+150.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupa kolizja 8cnN, km. 6+250.

– Stawianie słupów oraz przełączenie kolizji, km. 1+200.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 22SN, km. 17+050.

– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 29nN, km. 19+900.

– Wykonanie linii napowietrznej i posadowienie słupów kolizja 24nN, km. 17+200.

– Przewieszenie linii napowietrznej i posadowienie słupów kolizja 25SN, km. 17+700.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 26SN, km. 17+750.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 28SN, km. 19+800 – 20+400.

– Wykonanie linii napowietrznej, posadowienie słupów oraz stacji trafo kolizja 31SN, km. 20+400.

– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 32nN, km. 20+400.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/