W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1.Projekt Wykonawczy
- Projekt Wykonawczy – branża mostowa. Przekazanie opracowań do weryfikacji Inżyniera – ED-3.
- Projekt Wykonawczy – branża elektroenergetyczna. Analiza uwag Inżyniera do PW zasilania.
- Projekt SOR, SZR – aktualizacja opracowań projektowych. Przekazania opracowań do weryfikacji Inżyniera. Wprowadzenie uwag Inżyniera do przekazanych materiałów.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Wystąpienie do poszczególnych jednostek o opinie PSOR (przywrócenie kontroli granicznej).
- Wyjaśnienia dla Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w temacie wniosku o ZRID.
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2.Projekty tymczasowej organizacji ruchu – Nie dotyczy
3.Projekt Budowlany
- Wprowadzenie uwag Inżyniera do Zamiennego Projektu Budowlanego.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych i mostowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+487; WSP-L03 0+000 – 0+546; 0+000 – 1+060; 3+590 – 3+820; 4+000 – 4+390; 6+490 – 7+480; 7+530 – 7+980; 9+370 – 9+640; 10+100 – 10+300; 10+350 – 10+460; 12+590 – 12+780; 13+500 – 13+670; 14+890 – 15+130; 16+560 – 17+100; 20+900 – 21+140; 21+200 – 21+820; 21+860 – 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. 1+420 – 1+509; 1+531 – 1+620; 2+440 – 2+495; 2+650 – 2+670; 2+955 – 2+970; 10+480 – 10+620; 10+735 – 10+800; 11+780 – 11+930; 14+025 – 14+160; 15+350 – 15+410; 15+540 – 15+570; 15+900 – 15+962; 15+992 – 16+020; 19+380 – 19+450; 19+505 – 19+550; 19+600 – 19+800.
- Wykop, km. 1+680 – 2+100; 3+000 – 3+590; 5+320 – 5+720; 5+960 – 6+370; 8+925 – 9+350; 9+650 – 9+840; 9+860 – 10+100; 12+210 – 12+590; 20+570 – 20+720; 22+500 – 22+750; 23+280 – 23+480; DW 651.
- Wykonanie kolumn przemieszczeniowych CSC z głowicą żwirową, km. 2+800 – 2+955; 5+750 – 5+880; 10+620 – 10+640; 10+660 – 10+735.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. 14+160 – 14+260.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. 19+200 – 19+600.
- GWN, km. 4+000 – 4+390; 6+770 – 7+050; 8+200 – 8+600; 8+810 – 8+910; 9+360 – 9+640.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM 0/31,5 km. 8+200 – 8+600.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
– Zasypka obiektu.
– Izolacja cienka.
– Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
– Drenaż zasypki (rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- WS-2
– Zbrojenie poprzecznic w osi P2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
– Betonowanie poprzecznic w osi P2 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
– Zbrojenie skrzydeł w osi P1 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
– Betonowanie skrzydła w osi P1 jezdnia prawa.
– Zbrojenie skrzydeł w osi P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
– Betonowanie skrzydła w osi P3 jezdnia prawa.
– Betonowanie ciosów podłożyskowych oś P1, P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
– Montaż łożysk P1, P3 jezdnia lewa + jezdnia prawa.
- ED-3
– Wykonanie kolumn DSM.
– Wykop.
– Beton niekonstrukcyjny pod fundamenty w osi P1 i P2.
- WS-4
– Izolacja cienka.
– Zasypka.
– Montaż stalowej konstrukcji z blach falistych.
- WD-8
– Roboty zbrojarskie korpusu w osi P1.
– Betonowanie korpusu w osi P1.
– Roboty zbrojarskie słupów w osi P2.
- ED-9
– Wykonanie pali CFA.
– Wykonanie wykopu.
– Wykonanie betonu niekonstrukcyjnego w osi P2 i P3.
- PZDs-10
– Wykonanie kolumn DSM.
– Wykonanie betonów niekonstrukcyjnych w osi A i w osi B.
– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.
– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
– Beton fundamentów w osi B.
– Beton fundamentów w osi A.
- WS-11
– Izolacja cienka.
– Zasypka.
– Beton ścian w osi A.
– Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
– Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.
– Beton fundamentów w osi B.
– Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
– Beton ścian w osi B.
– Montaż stalowej konstrukcji z blach falistych.
- PZDd-13
– Wykop pod fundament – oś A.
- WD-14
– Beton przyczółków.
– Beton filarów.
– Zbrojenie korpusu i filarów.
– Beton ścianki zaplecznej P3.
– Korpus P3 – beton.
– Beton skrzydeł na P1.
- WS-15
– Zbrojenie ław fundamentowych.
– Betonowanie ław fundamentowych.
- PZDd-16
– Pale CFA.
- WD-16A
– Betonowanie ław fundamentowych.
– Wykop podpora P3.
– Chudziak podpora P3.
- WD-17
– Zbrojenie przyczółków.
– Betonowanie przyczółków.
- PZDs-18
– Zbrojenie ław fundamentowych.
– Betonowanie ław fundamentowych.
- WD-19
– Betonowanie poprzecznic.
– Betonowanie skrzydeł przyczółka etap II.
– Filary.
- PZDs-20
– Kolumny DSM.
– Beton podkładowy.
– Zbrojenie fundamentów.
– Betonowanie fundamentów.
- WS-21
– Zbrojenie ław fundamentowych.
– Betonowanie ław fundamentowych.
- WS-24
– Wykopy.
– Beton niekonstrukcyjny.
– Zbrojenie fundamentów P1L, P1P, P2L, P2P.
– Betonowanie fundamentów P1L, P1P, P2L, P2P.
– Zbrojenie korpusu przyczółka P2P.
– Zbrojenie korpusu przyczółka P2L.
– Izolacja ścian pionowych fundamentów.
- WD-25
– Zbrojenie fundamentów P1, P2, P3.
– Betonowanie fundamentów P1, P2, P3.
– Izolacja cienka fundamentu P1, P2, P3.
– Zbrojenie korpusu P1.
– Betonowanie korpusu P1.
– Zbrojenie korpusu przyczółka P3.
- WD-27
– Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
– Zasypka fundamentu P4.
– Zbrojenie skrzydeł P1.
– Zbrojenie korpusu P4.
– Betonowanie korpusu P4.
- PZDd-29
– Zasypka obiektu.
- PZDs-31
– Drenaż przy podporach.
- WD-33
– Zbrojenie poprzecznicy P2
– Betonowanie poprzecznic P2, P3.
– Betonowanie skrzydeł P1, II etap.
4. Roboty branżowe:
- Kanalizacja deszczowa:
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-29, km. 3+500 – 3+700.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-34, km. 4+200.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-52, km. 6+800.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-57, km. 7+300.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-64, km. 7+900.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-80, km. 10+300.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-96, km. 11+423.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-100, km. 12+700.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-105, km. 13+570.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-108, km. 13+850.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-153a, km. 20+100.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-156, km. 20+450 – 20+550.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-167, km. 22+150.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-206 – MOP Budzisko.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-207 – MOP Budzisko.
– Montaż kanalizacji deszczowej KD-208 – MOP Budzisko.
- Kolizje wodociągowe:
– Kolizja wodociągowa W-14, km. 20+140.
- Kolizje melioracyjne:
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 4, km. 5+800.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 13, km. 11+300.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 17, km. 12+800.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 21, km. 15+150.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 22, km. 15+300.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 30, km. 18+700.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 20+000.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 35, km. 20+950.
– Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 37, km. 22+300.
- Przepusty:
– Montaż przepustu PE-3, km. 7+930.
– Montaż przepustu PE-5, km. 10+900.
– Montaż przepustu PE-11, km. 20+140.
- Zbiorniki:
– Wykonanie wykopu ZB R 7, km. 3+700.
– Wykonanie wykopu ZB R 7.1, km. 3+750.
– Wykonanie wykopu ZB R 18, km. 7+800.
– Wykonanie wykopu ZB R 35, km. 14+900.
– Wykonanie umocnienia ZB R 35, km. 14+900.
– Wykonanie wykopu ZB R 36, km. 15+300.
- Kolizje teletechniczne:
– Montaż kolizji ORANGE 3, km. 5+000.
– Montaż kolizji ORANGE 15, km. 7+080.
– Montaż kolizji ORANGE 13, km. 19+840.
- Kolizje elektroenergetyczne:
– Przebudowa kolizji elektroenergetycznej WN 3, km. 1+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 5anN, km. 2+400.
– Wykonanie linii kablowej wraz z przełączeniem kolizji 5bnN, km. 2+400.
– Wykonanie linii kablowej wraz z przełączeniem kolizji 7nN, km. 5+500.
– Wykonanie linii kablowej przepompowania wody gm. Szypliszki wraz z przełączeniem kolizji 7nN, km. 5+500.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 8aSN, km. 5+800 – 7+100.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 8bSN, km. 6+150.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupa kolizja 8cnN, km. 6+250.
– Stawianie słupów oraz przełączenie kolizji, km. 1+200.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 22SN, km. 17+050.
– Wykonanie linii kablowej, posadowienie słupów, przełączenie kolizji 29nN, km. 19+900.
– Wykonanie linii napowietrznej i posadowienie słupów kolizja 24nN, km. 17+200.
– Przewieszenie linii napowietrznej i posadowienie słupów kolizja 25SN, km. 17+700.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 26SN, km. 17+750.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 28SN, km. 19+800 – 20+400.
– Wykonanie linii napowietrznej, posadowienie słupów oraz stacji trafo kolizja 31SN, km. 20+400.
– Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów kolizja 32nN, km. 20+400.