W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 14+025 do 14+160, od 15+870 do 15+900, od 15+900 do 15+962, od 15+992 do 16+020, od 19+060 do 19+230, od 19+505 do 19+550, DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, DG 20 0+755 do 0+810.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
- Wykonanie ulepszonego podłoża, km. od 4+390 do 4+650P.
- Wykonanie geomateraca, km. 8+680 do 8+720.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Beton skrzydła w osi P1 jezdnia lewa.
- WS-2 – Beton poprzecznicy w osi P3 jezdnia prawa.
- WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P1 jezdnia prawa.
- WS-2 – Beton poprzecznicy w osi P1 jezdnia prawa.
- WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P1.
- WD-8 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
- ED-9 – Próbne obciążenie pali.
- ED-9 – Kucie pali.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
- PZDs-10 – Beton fundamentów w osi A.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
- PZDs-10 – Beton ścian w osi A.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
- PZDs-10 – Beton ścian w osi B.
- PZDs-10 – Izolacja cienka fundament w osi B.
- PZDs-10 – Zasypka fundamentów w osi B.
- WS-11 – Montaż konstrukcji SUPERCOR.
- WD-14 – Montaż łożysk.
- WS-15 – Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.4.
- WS-15 – Beton fundamentów segment 1.2 w osi 1 i 2.
- PZDd-16 – Beton podkładowy w osi 1 i 2.
- PZDs-20 – Zbrojenie fundamentu w osi 2, jezdnia lewa.
- PZDs-20 – Beton fundamentu w osi 1, jezdnia lewa.
- WS-21 – Beton fundamentów segment 1.2 i 1.3 oś 2.
- WS-21 – Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.3 oś 2.
- WS-22 – Beton podkładowy P1 i P3.
- WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P2L.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P1L.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu P2P.
- WS-24 – Izolacja cienka fundamentu.
- Ws-24 – Zasypka fundamentów P1 P2 JL JP.
- WD-25 – Zbrojenie korpusu przyczółka P3.
- WD-25 – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
- WD-25 – Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
- WD-27 – Zbrojenie skrzydeł P1.
- WD-27 – Betonowanie skrzydła P1 lewe.
- WD-28 – Warstwa wyrównawcza Podpora P2.
- WD-33 – Zbrojenie skrzydeł P1.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Odhumusowanie ZB 3, km. 3+750.
- Wykop ZB 3, km. 3+750.
- Wymiana gruntu ZB 19, km. 8+700.
- Piasek warstwa wyrównawcza ZB 34, km. 14+800.
- Geowłóknina ZB 34, km. 14+800.
Kolizje melioracyjne:
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.
Kolizje teletechniczne:
- Kolizja Exatel 15 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 2+900 – 4+300.
- Kolizja ORANGE 9 – ułożenie przewodów, km. 12+190.
- Kolizja ORANGE 15 – ułożenie przewodów, km. 12+950.
- Kolizja Exatel 16 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 15+700 – 16+150.
- Kolizja Exatel 17 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 17+000.
- Kolizja Exatel 18 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 22+300 – 22+800.
- Kolizja ORANGE 14 – kontynuacja prac, km. 22+780.
- Kolizja Exatel 14 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 24+100.
Kolizje elektroenergetyczne:
- 2aSN – Przełączenie oraz posadowienie słupów, km. 2+900 – 4+300.
- 2bSN – Przełączenie oraz regulacja zwisów, km. 3+050 – 4+000.
- 6aSN – Wykonanie linii napowietrznej 1105m, posadowienie słupów, km. 2+900 – 4+300.
- 6bSN – Wykonanie linii kablowej 1012m, km. 3+050 – 4+000.
- 6cnN – Posadowienie słupów, km. 3+400.
- 12SN – Przełączenie oraz posadowienie słupów, km. 11+100 – 11+700.
- 13SN – Przełączenie, przewieszenie linii oraz posadowienie słupów, km. 11+200.
- 17nN – Przełączenie, przewieszenie linii oraz posadowienie słupów, km. 14+900 – 15+250.
- 18SN – Wykonanie linii kablowej 280 m i posadowienie słupów, km. 15+700 – 16+150.
- 19SN – Wykonanie linii kablowej 197 m i posadowienie słupów, km. 15+800 – 16+200.
- 33SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 21+500.
- 34SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+300 – 22+600.
- 35SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+300 – 22+800.
- 36SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+800.
- 44SN – Wykonanie linii kablowej 379 m i posadowienie słupa, km. 23+600.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Kartami Nadzoru Autorskiego.