S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 17/11/2020

09.11.2020 – 15.11.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700,  od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 14+025 do 14+160, od 15+870 do 15+900, od 15+900 do 15+962, od 15+992 do 16+020, od 19+060 do 19+230, od 19+505 do 19+550, DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, DG 20 0+755 do 0+810.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
  • Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
  • Wykonanie ulepszonego podłoża, km. od 4+390 do 4+650P.
  • Wykonanie geomateraca, km. 8+680 do 8+720.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 – Beton skrzydła w osi P1 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Beton poprzecznicy w osi P3 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P1 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Beton poprzecznicy w osi P1 jezdnia prawa.
  • WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P1.
  • WD-8 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
  • ED-9 – Próbne obciążenie pali.
  • ED-9 – Kucie pali.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
  • PZDs-10 – Beton fundamentów w osi A.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
  • PZDs-10 – Beton ścian w osi A.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
  • PZDs-10 – Beton ścian w osi B.
  • PZDs-10 – Izolacja cienka fundament w osi B.
  • PZDs-10 – Zasypka fundamentów w osi B.
  • WS-11 – Montaż konstrukcji SUPERCOR.
  • WD-14 – Montaż łożysk.
  • WS-15 – Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.4.
  • WS-15 – Beton fundamentów segment 1.2 w osi 1 i 2.
  • PZDd-16 – Beton podkładowy w osi 1 i 2.
  • PZDs-20 – Zbrojenie fundamentu w osi 2, jezdnia lewa.
  • PZDs-20 – Beton fundamentu w osi 1, jezdnia lewa.
  • WS-21 – Beton fundamentów segment 1.2 i 1.3 oś 2.
  • WS-21 – Prace zbrojarskie segment 1.2 i 1.3 oś 2.
  • WS-22 – Beton podkładowy P1 i P3.
  • WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P2L.
  • WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P1L.
  • WS-24 – Zbrojenie korpusu P2P.
  • WS-24 – Izolacja cienka fundamentu.
  • Ws-24 – Zasypka fundamentów P1 P2 JL JP.
  • WD-25 – Zbrojenie korpusu przyczółka P3.
  • WD-25 – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
  • WD-25 – Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
  • WD-27 – Zbrojenie skrzydeł P1.
  • WD-27 – Betonowanie skrzydła P1 lewe.
  • WD-28 – Warstwa wyrównawcza Podpora P2.
  • WD-33 – Zbrojenie skrzydeł P1.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Odhumusowanie ZB 3, km. 3+750.
  • Wykop ZB 3, km. 3+750.
  • Wymiana gruntu ZB 19, km. 8+700.
  • Piasek warstwa wyrównawcza ZB 34, km. 14+800.
  • Geowłóknina ZB 34, km. 14+800.

     Kolizje melioracyjne:

  • Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.

    Kolizje teletechniczne:

  • Kolizja Exatel 15 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 2+900 – 4+300.
  • Kolizja ORANGE 9 – ułożenie przewodów, km. 12+190.
  • Kolizja ORANGE 15 – ułożenie przewodów, km. 12+950.
  • Kolizja Exatel 16 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 15+700 – 16+150.
  • Kolizja Exatel 17 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 17+000.
  • Kolizja Exatel 18 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 22+300 – 22+800.
  • Kolizja ORANGE 14 – kontynuacja prac, km. 22+780.
  • Kolizja Exatel 14 – przewieszenie linii na nowej trasie wraz z przełączeniem, km. 24+100.

    Kolizje elektroenergetyczne:

  • 2aSN – Przełączenie oraz posadowienie słupów, km. 2+900 – 4+300.
  • 2bSN – Przełączenie oraz regulacja zwisów, km. 3+050 – 4+000.
  • 6aSN – Wykonanie linii napowietrznej 1105m, posadowienie słupów, km. 2+900 – 4+300.
  • 6bSN – Wykonanie linii kablowej 1012m, km. 3+050 – 4+000.
  • 6cnN – Posadowienie słupów, km. 3+400.
  • 12SN – Przełączenie oraz posadowienie słupów, km. 11+100 – 11+700.
  • 13SN – Przełączenie, przewieszenie linii oraz posadowienie słupów, km. 11+200.
  • 17nN – Przełączenie, przewieszenie linii oraz posadowienie słupów, km. 14+900 – 15+250.
  • 18SN – Wykonanie linii kablowej 280 m i posadowienie słupów, km. 15+700 – 16+150.
  • 19SN – Wykonanie linii kablowej 197 m i posadowienie słupów, km. 15+800 – 16+200.
  • 33SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 21+500.
  • 34SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+300 – 22+600.
  • 35SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+300 – 22+800.
  • 36SN – Przełączenie kolizji oraz posadowienie słupów, km. 22+800.
  • 44SN – Wykonanie linii kablowej 379 m i posadowienie słupa, km. 23+600.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Kartami Nadzoru Autorskiego.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/