W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. od 0+800 do 1+060, od 2+180 do 2+650, od 4+000 do 4+390, od 5+120 do 5+320, od 6+790 do 7+090, od 7+980 do 8+140, od 8+200 do 8+600, od 10+100 do 10+300, od 19+900 do 20+000P, od 20+470 do 20+575, od 20+270 do 20+750, od 21+200 do 21+700.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. L01 0+529 do 0+620, od 1+420 do 1+509, od 1+531 do 1+620, od 3+640 d0 3+720, od 6+370 do 6+490, od 10+730 do 10+800, od 13+890 do 14+025, od 14+600 do 14+670, od 14+810 do 14+865, od 14+877 do 14+900, od 20+370 do 20+440, od 20+400 do 20+460, od 22+190 do 22+250.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km. od 2+650 do 2+970, od 5+750 do 5+880, od 10+660 do 10+735.
- Wymiana gruntów słabonośnych – przygotowanie platformy, km. od 16+770 do 17+030.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+375, od 8+925 do 9+350, od 9+830 do 9+870, od 19+900 do21+100L, od 20+575 do 20+700, od 21+350 do 21+490, od 22+350 do 22+500, od 23+300 do 23+400.
- Odhumusowanie, km. od 22+450 do 22+800, od 22+900 do 23+050.
3. Roboty mostowe:
- PZDd-29 – Zbrojenie ścian (korpusu).
- PZDd-29 – Beton ścianek (korpusu).
- PZDd-29 – Zasypka fundamentu.
- PZDs-31 – Zbrojenie ścian (korpusu).
- PZDs-31 – Zbrojenie fundamentów.
- PZDs-31 – Beton fundamentów.
- WD-33 – Chudy beton na podporze nr 2.
- WD-33 – Zbrojenie fundamentów P2.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie (korpus, oś 1, jezdnia prawa).
- WS-1 – Zasypka fundamentu.
- WS-11 – Wykop pod fundament (oś A).
- WS-11 – Beton niekonstrukcyjny pod fundament (oś A).
- WS-11 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
- WS-15 – Wykopy.
- WS-15 – Wymiana gruntu.
- WD-19 – Wymiana gruntu na podporze P1.
- WD-19 – beton podkładowy na podporze P3.
4. Roboty branżowe:
- Przełączanie kolizji SSPW, km. 17+150.
- Przebudowa kolizji EXATEL 16, km. 15+700.
5. Wykonawca pracował nad:
- Projektem Wykonawczym – mosty – Korekta opracowań po uwagach Inżyniera. Przekazanie kolejnych obiektów po uwagach do Inżyniera.
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analiza uwag Inżyniera do projektu SOR oraz KSZR.
- Analiza uwag Inżyniera do Raportu Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko.
- Wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.