W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L03 0+000 – 0+300, WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 3+600 do 3+700, od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 14+025 do 14+160, od 15+870 do 15+900, od 15+900 do 15+962, od 15+992 do 16+020, od 19+060 do 19+230, od 19+505 do 19+550, od 22+950 do 22+990.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
- Wykonano ulepszone podłoże, km. od 5+320 do 5+470, od 9+020 do 9+220.
- Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko Wschód.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Śrutowanie ustroju nośnego pod izolację grubą.
- WS-1 – Zasypka.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3 jezdnia prawa.
- WS-2 – Zbrojenie skrzydła w osi P1 jezdnia lewa.
- WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P1.
- WD-8 – Beton słupa w osi P2.
- ED-9 – Wykop.
- ED-9 – Beton niekonstrukcyjny podpora P1.
- ED-9 – Skucie pali.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
- PZDs-10 – Betonowanie fundamentów w osi A.
- PZDs-10 – Izolacja cienka fundamentów w osi B.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
- PZDs-10 – Beton ścian w osi B.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
- WS-11 – Montaż konstrukcji SUPERCOR 16 NA.
- PZDs-13 – Beton podkładowy P1.
- WD-14 – Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
- WS-15 – Betonowanie fundamentu sekcji 1.5 Podpora P1 i P2.
- WD-16A – Betonowanie korpusu przyczółka P1.
- WD-17 – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
- WD-17 – Betonowanie słupów.
- PZDs-20 – Betonowanie ławy fundamentowej P2 NP.
- WS-21 – Betonowanie fundamentu sekcji 1.1. i 1.2 Podpora P2.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P2L.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P1L.
- WD-25 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P1.
- PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P1 JP.
- WD-27 – Zbrojenie skrzydeł P1.
- WD-27 – Beton skrzydła.
- WD-28 – Warstwa wyrównawcza Podpora P1.
- PZDd-29 – Zasypka KS.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Wykop ZB 7.1, km. 3+750.
- Wymiana gruntu ZB 7.1, km. 3+750.
- Wykop ZB 19, km. 8+700.
- Wykop ZB 22.1, km. 10+500.
- Geokomórki ZB 36, km. 15+300.
- Humusowanie ZB 36, km. 15+300.
- Umocnienie wlotu i wylotu ZB36, km. 15+300.
- Niecka osadcza ZB 36, km. 15+300.
- Odhumusowanie ZB 52, km. 23+100.
Kanalizacja deszczowa:
- Montaż wypustów deszczowych z przykanalikami, km. 4+200 – 4+700.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-148, km. 19+500.
Przepusty:
- Montaż przepustu PE-6, km. 11+800.
Kolizje melioracyjne:
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 19+850.
Kolizje teletechniczne:
- Kolizja ORANGE 3 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 5+000.
- Kolizja ORANGE 19 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 11+423.
- Kolizja ORANGE 14 – kontynuacja prac – Budzisko.
Kolizje elektroenergetyczne:
- 2aSN – Wykonanie linii kablowej, km. 1+100.
- 4WN – Montaż oraz stawianie słupa, km. 1+600.
- 8aSN – Przełączenie kolizji, km. 5+800 – 7+100.
- 8bSN – Przełączenie kolizji, km. 6+150.
- 8cnN – Przełączenie kolizji, km. 6+250.
- 12SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 11+100 – 11+700.
- 13SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 11+200.
- 17nN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 14+900 – 15+250.
- 24SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupa, km. 17+150.
- 25SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 17+600 – 17+750.
- 26SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 17+750.
- 28SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 19+800 – 20+400.
- 31SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 20+400.
- 32nN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 20+400.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Korektą PW dla obiektu PP-6. Złożenie do zatwierdzenia Inżyniera.