S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 10/11/2020

02.11.2020 – 08.11.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L03 0+000 – 0+300, WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 3+600 do 3+700,  od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+531 do 1+620, od 6+370 do 6+490, od 14+025 do 14+160, od 15+870 do 15+900, od 15+900 do 15+962, od 15+992 do 16+020, od 19+060 do 19+230, od 19+505 do 19+550, od 22+950 do 22+990.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
  • Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
  • Wykonano ulepszone podłoże, km. od 5+320 do 5+470, od 9+020 do 9+220.
  • Zdjęcie warstwy humusu – MOP Budzisko Wschód.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Śrutowanie ustroju nośnego pod izolację grubą.
  • WS-1 – Zasypka.
  • WS-2 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3 jezdnia prawa.
  • WS-2 – Zbrojenie skrzydła w osi P1 jezdnia lewa.
  • WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P1.
  • WD-8 – Beton słupa w osi P2.
  • ED-9 – Wykop.
  • ED-9 – Beton niekonstrukcyjny podpora P1.
  • ED-9 – Skucie pali.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi A.
  • PZDs-10 – Betonowanie fundamentów w osi A.
  • PZDs-10 – Izolacja cienka fundamentów w osi B.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi B.
  • PZDs-10 – Beton ścian w osi B.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
  • WS-11 – Montaż konstrukcji SUPERCOR 16 NA.
  • PZDs-13 – Beton podkładowy P1.
  • WD-14 – Betonowanie ścianki zaplecznej P1.
  • WS-15 – Betonowanie fundamentu sekcji 1.5 Podpora P1 i P2.
  • WD-16A – Betonowanie korpusu przyczółka P1.
  • WD-17 – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
  • WD-17 – Betonowanie słupów.
  • PZDs-20 – Betonowanie ławy fundamentowej P2 NP.
  • WS-21 – Betonowanie fundamentu sekcji 1.1. i 1.2 Podpora P2.
  • WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P2L.
  • WS-24 – Zbrojenie korpusu przyczółka P1L.
  • WD-25 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P1.
  • PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P1 JP.
  • WD-27 – Zbrojenie skrzydeł P1.
  • WD-27 – Beton skrzydła.
  • WD-28 – Warstwa wyrównawcza Podpora P1.
  • PZDd-29 – Zasypka KS.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Wykop ZB 7.1, km. 3+750.
  • Wymiana gruntu ZB 7.1, km. 3+750.
  • Wykop ZB 19, km. 8+700.
  • Wykop ZB 22.1, km. 10+500.
  • Geokomórki ZB 36, km. 15+300.
  • Humusowanie ZB 36, km. 15+300.
  • Umocnienie wlotu i wylotu ZB36, km. 15+300.
  • Niecka osadcza ZB 36, km. 15+300.
  • Odhumusowanie ZB 52, km. 23+100.

    Kanalizacja deszczowa:

  • Montaż wypustów deszczowych z przykanalikami, km. 4+200 – 4+700.
  • Montaż kanalizacji deszczowej KD-148, km. 19+500.

    Przepusty:

  • Montaż przepustu PE-6, km. 11+800.

    Kolizje melioracyjne:

  • Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.
  • Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 33, km. 19+850.

    Kolizje teletechniczne:

  • Kolizja ORANGE 3 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 5+000.
  • Kolizja ORANGE 19 – ułożenie przewodów i przełączenie, km. 11+423.
  • Kolizja ORANGE 14 – kontynuacja prac – Budzisko.

    Kolizje elektroenergetyczne:

  • 2aSN – Wykonanie linii kablowej, km. 1+100.
  • 4WN – Montaż oraz stawianie słupa, km. 1+600.
  • 8aSN – Przełączenie kolizji, km. 5+800 – 7+100.
  • 8bSN – Przełączenie kolizji, km. 6+150.
  • 8cnN – Przełączenie kolizji, km. 6+250.
  • 12SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 11+100 – 11+700.
  • 13SN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 11+200.
  • 17nN – Wykonanie linii kablowej i posadowienie słupów, km. 14+900 – 15+250.
  • 24SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupa, km. 17+150.
  • 25SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 17+600 – 17+750.
  • 26SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 17+750.
  • 28SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 19+800 – 20+400.
  • 31SN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 20+400.
  • 32nN – Przełączenie kolizji i posadowienie słupów, km. 20+400.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Korektą PW dla obiektu PP-6. Złożenie do zatwierdzenia Inżyniera.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/