W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100, od 20+750 do 20+770, od 20+800 do 20+830, DG 20.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, od 14+025 do 14+160, od 19+505 do 19+550, od 19+380 do 19+450, DG 20 0+755 do 0+810.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
- Ulepszone podłoże z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym, km. od 23+200 do 23+460.
- Wykonanie geomateraca, km. od 5+750 do 5+880, od 8+680 do 8+720, od 10+660 do 10+735.
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej, km. od 5+320 do 5+450, od 23+460 do 23+600.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe.
- WS-1 – Zbrojenie płyt najazdowych podpora P2.
- WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P3 jezdnia lewa.
- WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P1 jezdnia lewa.
- WS-2 – Betonowanie poprzecznicy w osi P1 jezdnia lewa.
- WD-7 – Betonowanie korpusu w osi P1.
- WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P3.
- WD-8 – Beton słupa w osi P2.
- WD-8 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
- WD-8 – Zbrojenie skrzydeł podpora P1.
- PZDs-10 – Beton ścian w osi A.
- PZDs-10 – Izolacja cienka fundamentów w osi A.
- WS-11 – Zasypka.
- PZDs-13 – Kucie głowic pali CFA.
- PZDs-13 – Próbne obciążenie pali CFA.
- WD-14 – Betonowanie poprzecznic.
- WS-15 – Betonowanie ław fundamentowych 1.4.
- WS-15 – Zbrojenie ścian.
- PZDs-16 – Kucie głowic pali CFA.
- WD-16A – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
- PZDs-20 – Betonowanie ławy fundamentowej P2 jezdnia lewa.
- PZDs-20 – Zbrojenie korpusu podpory P1.
- WS-21 – Zbrojenie ścian.
- WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P1L.
- WS-24 – Zbrojenie skrzydła P2L.
- WS-24 – Zbrojenie korpusu P2P.
- WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P2P.
- WD-25 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P3.
- WD-25 – Beton ścianki zaplecznej P3.
- WD-25 – Zbrojenie skrzydła P1.
- PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P1 P.
- PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P2 L.
- WD-27 – Beton ścianki zaplecznej P4.
- WS-28 – Beton niekonstrukcyjny P2.
- WS-28 – Zbrojenie fundamentu P1 L.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Nasyp (grobia) ZB 1, km. 1+300.
- Piasek warstwa wyrównawcza ZB 7, km. 3+700.
- Geowłóknina ZB 7, km. 3+700.
- Geokrata komórkowa ZB 7, km. 3+700.
- Humusowanie ZB 7, km. 3+700.
- Umocnienie wlotu i wylotu ZB 7, km. 3+700.
- Niecka osadcza ZB 7, km. 3+700.
- Wymiana gruntu ZB 19, km. 8+700.
- Geokrata komórkowa ZB 34, km. 14+800.
- Humusowanie ZB 34, km. 14+800.
- Umocowanie wlotu i wylotu ZB 34, km. 14+800.
- Niecka osadcza ZB 34, km. 14+800.
Kolizje melioracyjne:
- Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.
- Montaż wylotu kanału kolizji Mel 22, km. 15+200.
Kanalizacja deszczowa:
- Kanalizacja deszczowa dn300, km. 7+100 – 7+930.
Kolizje teletechniczne:
- Kolizja ORANGE 19, km. 11+420.
Przepusty:
- Przepusty drogowe przy DG3, km. 5+800.
- Przepust PE 6, km. 11+800.
Kolizje elektroenergetyczne:
- 6aSN – Przełączenie kolizji, przewieszenie linii, km. 2+900 – 4+300.
- 6bSN – Przełączenie kolizji, km. 3+050 – 4+000.
- 6cnN – Przełączenie kolizji, przewieszenie linii, posadowienie słupów, km. 3+400.
- 10nN – Wykonanie linii kablowej, km. 7+100.
- 11SN – Wykonanie linii kablowej, km. 9+170.
- 14SN – Wykonanie linii kablowej, km. 12+200.
- 15SN – Wykonanie linii kablowej, km. 13+000.
- 16nN – Wykonanie linii kablowej, km. 13+650.
- 18SN – Przełączenie kolizji, posadowienie słupa, km. 15+700 – 16+150.
- 19SN – Przełączenie kolizji, posadowienie słupów, km. 15+800 – 16+200.
- 20nN – Wykonanie linii kablowej, km. 16+300.
- 21SN – Wykonanie linii kablowej, km. 16+300.
- 44SN – Przełączenie kolizji, km. 23+600.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Kartami Nadzoru Autorskiego.