S61 Suwalki – Budzisko koniec obw. Suwałk – Budzisko z obw. Szypliszek

/Data podpisania umowy
o dofinansowanie

07/11/2018

/Wartość całkowita kontraktu

1 037 796 621,93 zł

/Wysokość dofinansowania
z Unii Europejskiej

742 824 553 Euro

wtorek 24/11/2020

16.11.2020 – 22.11.2020 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+720, od 3+600 do 3+700,  od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 10+470 do 10+630, od 10+735 do 10+810, od 11+700 do 11+950, od 12+590 do 12+780, od 14+560 do 14+860, od 14+880 do 15+220, od 15+250 do 15+560, od 16+640 do 17+100, od 20+750 do 20+770, od 20+800 do 20+830, DG 20.
  • Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. DJ 9 0+220 do 0+320, DJ 9 0+320 do 0+590, od 14+025 do 14+160, od 19+505 do 19+550, od 19+380 do 19+450, DG 20 0+755 do 0+810.
  • Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, od 18+960 do 19+020, od 22+400 do 22+850, od 23+280 do 23+480.
  • Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955.
  • Ulepszone podłoże z gruntu stab. spoiwem hydraulicznym, km. od 23+200 do 23+460.
  • Wykonanie geomateraca, km. od 5+750 do 5+880, od 8+680 do 8+720, od 10+660 do 10+735.
  • Wykonanie warstwy mrozoochronnej, km. od 5+320 do 5+450, od 23+460 do 23+600.

3. Roboty mostowe:

  • WS-1 – Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe.
  • WS-1 – Zbrojenie płyt najazdowych podpora P2.
  • WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P3 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Zbrojenie poprzecznicy w osi P1 jezdnia lewa.
  • WS-2 – Betonowanie poprzecznicy w osi P1 jezdnia lewa.
  • WD-7 – Betonowanie korpusu w osi P1.
  • WD-7 – Zbrojenie korpusu w osi P3.
  • WD-8 – Beton słupa w osi P2.
  • WD-8 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P3.
  • WD-8 – Zbrojenie skrzydeł podpora P1.
  • PZDs-10 – Beton ścian w osi A.
  • PZDs-10 – Izolacja cienka fundamentów w osi A.
  • WS-11 – Zasypka.
  • PZDs-13 – Kucie głowic pali CFA.
  • PZDs-13 – Próbne obciążenie pali CFA.
  • WD-14 – Betonowanie poprzecznic.
  • WS-15 – Betonowanie ław fundamentowych 1.4.
  • WS-15 – Zbrojenie ścian.
  • PZDs-16 – Kucie głowic pali CFA.
  • WD-16A – Betonowanie korpusu przyczółka P3.
  • PZDs-20 – Betonowanie ławy fundamentowej P2 jezdnia lewa.
  • PZDs-20 – Zbrojenie korpusu podpory P1.
  • WS-21 – Zbrojenie ścian.
  • WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P1L.
  • WS-24 – Zbrojenie skrzydła P2L.
  • WS-24 – Zbrojenie korpusu P2P.
  • WS-24 – Betonowanie korpusu przyczółka P2P.
  • WD-25 – Zbrojenie ścianki zaplecznej P3.
  • WD-25 – Beton ścianki zaplecznej P3.
  • WD-25 – Zbrojenie skrzydła P1.
  • PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P1 P.
  • PZDd-26 – Zbrojenie fundamentu P2 L.
  • WD-27 – Beton ścianki zaplecznej P4.
  • WS-28 – Beton niekonstrukcyjny P2.
  • WS-28 – Zbrojenie fundamentu P1 L.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Nasyp (grobia) ZB 1, km. 1+300.
  • Piasek warstwa wyrównawcza ZB 7, km. 3+700.
  • Geowłóknina ZB 7, km. 3+700.
  • Geokrata komórkowa ZB 7, km. 3+700.
  • Humusowanie ZB 7, km. 3+700.
  • Umocnienie wlotu i wylotu ZB 7, km. 3+700.
  • Niecka osadcza ZB 7, km. 3+700.
  • Wymiana gruntu ZB 19, km. 8+700.
  • Geokrata komórkowa ZB 34, km. 14+800.
  • Humusowanie ZB 34, km. 14+800.
  • Umocowanie wlotu i wylotu ZB 34, km. 14+800.
  • Niecka osadcza ZB 34, km. 14+800.

    Kolizje melioracyjne:

  • Budowa kanału kolizji melioracyjnej Mel 1, km. 1+500.
  • Montaż wylotu kanału kolizji Mel 22, km. 15+200.

    Kanalizacja deszczowa:

  • Kanalizacja deszczowa dn300, km. 7+100 – 7+930.

    Kolizje teletechniczne:

  • Kolizja ORANGE 19, km. 11+420.

    Przepusty:

  • Przepusty drogowe przy DG3, km. 5+800.
  • Przepust PE 6, km. 11+800.

    Kolizje elektroenergetyczne:

  • 6aSN – Przełączenie kolizji, przewieszenie linii, km. 2+900 – 4+300.
  • 6bSN – Przełączenie kolizji, km. 3+050 – 4+000.
  • 6cnN – Przełączenie kolizji, przewieszenie linii, posadowienie słupów, km. 3+400.
  • 10nN – Wykonanie linii kablowej, km. 7+100.
  • 11SN – Wykonanie linii kablowej, km. 9+170.
  • 14SN – Wykonanie linii kablowej, km. 12+200.
  • 15SN – Wykonanie linii kablowej, km. 13+000.
  • 16nN – Wykonanie linii kablowej, km. 13+650.
  • 18SN – Przełączenie kolizji, posadowienie słupa, km. 15+700 – 16+150.
  • 19SN – Przełączenie kolizji, posadowienie słupów, km. 15+800 – 16+200.
  • 20nN – Wykonanie linii kablowej, km. 16+300.
  • 21SN – Wykonanie linii kablowej, km. 16+300.
  • 44SN – Przełączenie kolizji, km. 23+600.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
  • Kartami Nadzoru Autorskiego.

/Zamawiający:

Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg
Krajowych i Autostrad,
reprezentowany przez Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok

http://www.gddkia.gov.pl

/Wykonawca:

Budimex S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa

http://www.budimex.pl/

/Nadzór inwestorski:

Konsorcjum:
TPF SP. z o.o.
ul. Annopol 22
03-236 Warszawa

TPF GETINSA EUROESTUDIOS S.L.
c/Ramon de Aguinaga 8
28028 Madryt, Hiszpania

http://www.tpf.eu/