W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
- Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP-L04 0+000 – 0+500, od 0+000 do 0+600, od 6+775 do 7+050, od 7+100 do 7+420, od 7+530 do 7+980, od 9+370 do 9+640, od 12+590 do 12+780, od 13+510 do 13+670, od 14+890 do 15+130, od 16+770 do 17+100, od 20+875 do 21+125, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+420 do 1+509, od 1+531 do 1+620, od 2+440 do 2+495, od 2+650 do 2+675, DJ8 km. od 0+880 do 0+940, od 10+480 do 10+620, od 10+730 do 10+800, od 11+780 do 11+830, od 14+025 do 14+160, od 15+350 do 15+410, od 15+540 do 15+570, od 19+505 do 19+550, od 19+600 do 19+800.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+800, od 5+320 do 5+600, od 5+950 do 6+375, od 9+120 do 9+360, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, Węzeł Szypliszki Łącznica L03, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 2+800 do 2+955, od 5+750 do 5+880.
- Platforma pod kolumny przemieszczeniowe, km. od 10+620 do 10+640, od 10+660 do 10+730, od 14+160 do 14+260.
- W-wa ulepszonego podłoża pod konstrukcję, km. od 8+920 do 9+120.
- Zdjęcie warstwy humusu, km. od 16+560 do 16+640.
- Roboty mostowe:
- WS-1 – Betonowanie ścian ramy i ustroju – jezdnia prawa.
- WS-2 – Betonowanie korpusu w osi 1 – jezdnia lewa.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi 3 – jezdnia lewa.
- WS-4 – Wykonanie izolacji cienkiej powierzchnie betonowe ścian i fundamentów.
- WS-11 – Betonowanie ścian w osi B – segment 1.1.
- WS-11 – Betonowanie ścian w osi A – segment 1.5.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie ścian w osi A.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi B.
- WS-11 – Betonowanie fundamentu w osi B segment 1.5.
- PZDd-13 – Pale CFA.
- WD-14 – Zbrojenie korpusu P1.
- WS-15 – Chudy beton.
- WD-16A – Wykop podpora P1 i P2.
- WD-17 – Zbrojenie fundamentu P2 i P3.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P1.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P2.
- WD-17 – Betonowanie fundamentu P3.
- PZDs-18 – Zbrojenie fundamentów.
- WS-21 – Kolumny DSM.
- WS-24 – Kolumny DSM.
- WS-24 – Wykopy do poziomu posadowienia.
- WD-27 – Betonowanie korpusu przyczółka P1.
- WD-27 – Betonowanie poprzecznicy P2.
- WD-27 – Izolacja cienka.
- PZDd-29 – Zasypka.
- PZDd-29 – Drenaż podłużny.
- PZDd-31 – Montaż KS.
- PZDs-31 – Zasypka.
- WD-33 – Betonowanie skrzydeł P1.
- WD-33 – Zbrojenie skrzydeł.
- WD-33 – Betonowanie filarów P2.
- Roboty branżowe:
- Montaż kolizji ORANGE 2, km. 2+420.
- Kontynuacja montażu kanalizacji deszczowej KD-33, km. 4+170.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-44, km. 5+487.
- Przepust PE-2 – roboty ziemne, ława fundamentowa, km. 6+570.
- Układanie kanału Kolizja Mel 6, km. 6+740.
- Montaż kolizji ORANGE 7 wraz z przełączeniem, km. 8+160.
- Układanie kanału Kolizja Mel 9, km. 8+725.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD70, km. 8+800.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD78, km. 10+300.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD79, km. 10+380.
- Montaż kolizji ORANGE 10 wraz z przepięciem, km. 13+810.
- Montaż i przełączenie kolizji wodociągowej W-13, km. 17+150.
- Montaż kolizji ORANGE 12 wraz z przełączeniem, km. 17+150.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-141, km. 17+900.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-142, km. 18+000.
- Montaż kanalizacji deszczowej KD-145, km. 18+800.
- Montaż przykanalików deszczowych, km. 22+200.
- Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu KSZR.
- Analizą uwag Inżyniera do PW zasilania.