W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
- Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. od 0+300 do 1+060, od 6+490 do 6+590, od 6+790 do 7+480, od 7+530 do 7+980, od 12+200 do 12+780, od 13+510 d0 13+670, od 14+890 do 15+130, od 16+900 do 17+100, od 20+875 do 20+125, od 21+200 do 21+820, od 22+100 do 22+350.
- Wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, km. od 1+420 do 1+509, od 1+531 do 1+620, od 2+570 do 2+615, od 6+370 do 6+490, DJ km od 0+880 do 0+940, od 9+430 do 9+620, od 10+480 do 10+620, od 10+730 do 10+800, od 14+025 do 14+160, od 14+810 do 14+865, od 14+877 do 14+900, od 15+350 do 15+410.
- Wykonanie platformy roboczej pod wzmocnienie wgłębne za pomocą kolumn żwirowo-betonowych, km od 5+570 do 5+880.
- Wykop, km. od 1+680 do 2+100, od 3+000 do 3+400, od 4+390 do 5+120, od 5+950 do 6+370, od 12+200 do 12+590, od 14+310 do 14+560, DW 651, od 22+400 do 22+750, od 23+280 do 23+480, od 20+875 do 21+125.
- Wykonanie betonowych kolumn przemieszczeniowych z głowicą żwirową, km. od 8+680 do 8+725, od 8+745 do 8+760.
3. Roboty mostowe:
- WS-1 – Roboty zbrojarskie ścian ramy jezdnia prawa.
- WS-2 – Betonowanie słupów w osi 2 jezdnia prawa szt.2.
- WS-2 – Betonowanie słupów w osi 2 jezdnia lewa szt.1.
- WS-4 – Betonowanie ścian segment 1.1.1. oraz 1.2.3. w osi A.
- WS-4 – Betonowanie ścian segment 1.1.1 oraz 1.2.3 w osi B.
- WD-8 – Betonowanie fundamentu w osi 3.
- WS-8 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi 1.
- WS-11 – Roboty zbrojarskie fundamentu w osi B, segment 1.1.1.
- WS-11 – Betonowanie fundamentu w osi B segment 1.1.1.
- WS-11 – Betonowanie ścian w osi A , segment 1.1.1. oraz 1.2.2.
- WS-11 – Wykop pod fundament w osi B.
- WS-11 – Wymiana pod fundament w osi B.
- PZDd-13 – Pale CFA
- WD-14 – Zbrojenie przyczółków P1 i P3.
- WS-14 – Beton podkładowy P2.
- PZDs-18 – Wzmocnienie gruntu kolumnami DSM.
- WD-19 – Beton korpusu przyczółka P1.
- WD-19 – Wymiana gruntu pod podporą P2.
- PZDd-26 – Warstwa wyrównawcza podpory.
- WD-27 – Betonowanie filarów P2.
- WD-27 – Zbrojenie korpusu P1.
- WD-27 – Izolacja cienka.
- WD-27 – Zasypka fundamentów.
- WD-27 – Wymiana gruntu P4.
- PZDd-29 – Montaż KS.
- PZDs-31 – Zasypki.
- PZDs-31 – Izolacja cienka.
- WD-33 – Zbrojenie korpusu P1.
- WD-33 – Betonowanie korpusu P1.
- WD-33 – Betonowanie filarów P3.
4. Roboty branżowe:
- Montaż kolizji wodociągowej W-3, km 5+400.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-3, km 5+400.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-10, km 13+694.
- Przepięcie kolizji wodociągowej W-11, km 15+128.
- Montaż kolizji wodociągowej W-12, km 16+155.
- Montaż kolizji wodociągowej W-13, km 17+150.
- Montaż kolizji tłocznej KST-2, km 17+150.
- Montaż kolizji wodociągowej W-15, km 21+120.
- Przepust PE- 12 – roboty ziemne , ława fundamentowa , montaż przepustu, km 21+250.
5. Wykonawca pracował nad:
- Opracowaniem STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Analizą uwag Inżyniera do projektu SOR.
- Analizą uwag Inżyniera do projektu zasilania.
- Wnioskiem o zamienną decyzję ZRID.